وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 15:21   |   کد مطلب: 12836
نظرات خواندنی تویسرکان در راهپیمایی 22 بهمن:
نه زیر بار زور می رویم نه زیر بار توافق بد/ کدخدا کم آورد
نه زیر بار زور می رویم نه زیر بار توافق بد/ کدخدا کم آورد
مردم متدین و متعهد شهرستان تویسرکان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای برگزاری راهپیمایی با شکوه دیگری، همچون سال های گذشته در میدان شهید فرشید هرمزی تویسرکان گردهم جمع شدند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور،  راهپیمایی 22 بهمن سال 92 با حضور گسترده مردم تویسرکان از میدان شهید فرشید هرمزی آغاز شد.

امروز همه مردم در راهپیمایی حضور داشتند، آمدند تا ثابت کنند به مانند رهبرشان اتقلابی اند و گزینه روی میزشان همین فریادهای الله اکبر است و این راهپیمایی با شکوه برای حمایت از توافق خوب و نه توافق بد.

آمدند تا بگویند انقلابی بودن و انقلابی ماندن پیرو جوان، مرد و زن، دانش آموز و دانشجو، ورزشکار و ... نمی شناسد.

همه آمدند و حتی زیر بارش باران فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامیشان گوش مستکبرین را باز کر کرد.

آغاز شروع راهپیمایی در تویسرکان ساعت 10 صبح اعلام شده بود در حالی که مردم از ساعت ها قبل در میدان شهید فرشید هرمزی تجمع کرده اند. پخش سرودهای انقلابی با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل توسط مردم ولایتمدار تویسرکان آمیخته بود.

بر  روی برخی پلاکاردها نوشته شده است، ما تا آخر ایستاده ایم، بر روی برخی دیگر سخنانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نقش بسته است، مانند این جمله از امام راحل: "انقلاب اسلامی ایران قیام یک ملت در مقابل همه قدرتهاست".

بر روی برخی دیگر از پلاکاردها مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نوشته شده است.به ویژه شعار جدید امسال" آمریکا حق نداره حتی یه شرط بذاره ؛ تا وقتی مثل آدم تحریم ُ برنداره".

آدمک های آمریکای جنایتکار و اسراییل نیز در دستان دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی خودنمایی می کند.

کدخدا کم آورده/ ملت ما بیدار است

آقای اشترانی یک شهروند تویسرکانی که به همراه همسر و فرزند دوساله خود در راهپیمایی حضور داشت، در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: کشورهایی که مسئولان آنان ترس از کم و زیاد شدن نان شب خود در برابر کدخدای خود کم آورنده اند و سر تسلیم فرو آورده اند، غافل از آنکه کدخدای آنان خود در مقابل عزتمندی و بیداری ملت ما کم آورده است.

وی می افزاید: استکبار و در رأس آن آمریکا، روزی به مقدسات اسلامی ما حقیرانه توهین می کنند، روزی دیگر تحریم ها را بیشتر می کنند، این ها نشان می دهد که حقیقت آمریکا که خود را کدخدای جهان می داند پوشالی است، چرا که آنان در برابر عزتمندی ملت قدرت ایستادگی ندارند و ما تا آخر ایستاده ایم.

تیم مذاکره کننده مراقب باشد به دشمن باج ندهد

آقای جلیلوند یک دانشگاهی نیز گفت: امروز چشمان آزادگان جهان به ایران اسلامی دوخته شده است و ما باید مراقب تمامی رفتار خود باشیم، تا ذره ای به خطا نرویم به ویژه تیم مذاکره کننده هرگز نباید به خنده ها و وعده ها واهی و دروغین کشورهای 5+1 اطمینان کند.

وی با تأکید بر اینکه تیم مذاکره کننده باید مراقب باشد به دشمن انقلاب باج ندهد، تصریح کرد: کوچکترین عقب نشینی یعنی خیانت به تمامی آزادگان جهان.

منطق آمریکایی، یعنی زورگویی و تحقیر دیگر ملت ها

آقای سوری یک شهروند تویسرکانی نیز ابراز کرد: صداقت آمریکایی صداقتی دروغین است، آنان به گفته مقام معظم رهبری رفتار غیر منطقی و زورگویانه دارند، و باید گفت: مذاکره به روش آنان هم مذاکره نیست.

وی افزود: چگونه آنان ادعای مذاکره می کنند در حالی که از یک طرف تحریم ها را بیشتر می کنند و از طرف دیگر به دنبال امتیاز گرفتن از ایران هستند.

این شهروند با بیان اینکه هر گوه توافقی باید به نفع ملت ما باشد، ادامه داد: راهپیمایی هر ساله و با شکوه ملت، چشمان آنان را کرده و محاسباتشان را برهم زده است و به همین دلیل بی منطق عکس العمل نشان می دهند.

ضرورت باور داشتن داشته های درونی برای گذر از تحریم ها

آقای سوری دیگر شهروند تویسرکانی نیز با تأکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در راستی پویایی اقتصاد جامعه، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان معلوم نیست با چه انگیزه ای از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی روی گردان هستند و تنها شعار میدهند.

وی می افزاید: اقتصادی مقاومتی که در آن اقتصاد کشور به فروش نفت وابسته نباشد استقلال کشورمان را بیش از پیش استمرار می بخشد و باید با پیروی از منویات رهبری به داشته های درونی خود اطمینان داشته باشیم.

این کارمند بازنشسته عنوان کرد: بی تردید با تکیه بر توان داخلی، باور داشتن داشته های درونی و بهره گیری از ظرفیت های درونی تحریم ها کند شده و به اقتصاد رو به رشدی دست خواهیم یافت.

سوری افزود: اگر اقتصاد مقاومتی به شیوه ای صحیح و منطقی در جامعه اجرا شود با وجود تحریم ها، دشمن کاری از پیش نمی برد.

ملت وظیفه اش را انجام داد/ نوبتی که باشد نوبت تیم مذاکره کننده است/ توافق باید در یک مرحله به تمام رسد

آقای آقایی  نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: ملت ما با این حضور پرشور در رفراندوم جمهوری اسلامی در 22 بهمن امسال وظیفه خود را به نحو احسنت انجام داده است و حال نوبتی هم که نوبت تیم مذاکره کننده است.

وی افزود: باید منتظر ماند و دید تیم مذاکره کننده از این حمایت صد در صدی ملت کمال استفاده را می برد که ان شاءالله ببرد تا به آنچه رهبری بر آن تأکید دارند یعی توافق خوب برسد.

توافق باید به گونه ای باشد که بعدها نگویند همانند عهدنامه خفت بار ترکمنچای بود

ترکاشوند رئیس دانشگاه پیام نور هم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: اگر در مذاکرات توافقی است باید به نفع ملت ما باشد و اگر این گونه بود این توافق مورد نظر مردم و مسئولان است.

وی افزود: توافق باید از همه نظر به نفع ملت ما باشد تا بعدها تاریخ نویسان ننویسند که این توافق هم مثل عهدنامه ترکمنچای و  گلستان بود و به ضرر ملت پایان یافت.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه مردم ایران به ویژه از سال 42 به بعد با تمام وجود از اسلامیت خود دفاع کردند و در پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه های جنگ و تحریم ها نیز حضوری گسترده ای برای خنثی کردن توطئه های دشمنان داشته و دارند.

همچنان در حمایت از ولایت ثابت قدمیم

مادر شهید عبدالملکی نیز گفت: امروز حتی با وجود آن که قلب خود را چندین مربته عمل کرده ام در راهیمایی حضور دارم تا بگویم همچنان در دفاع از ولایت و اسلام و انقلاب هستیم و بلندتر از همیشه فریاد می زنم مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا.

آری امروز همه آمده ند، خیابان ها و کوچه ها پر شده بود از پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز و  کاسب .همه آمدند تا نشان دهند که هستند و هیچکس نمی تواند آنها را از میدان به در کند.

"آمریکا حق نداره حتی یه شرط بذاره ؛ تا وقتی مثل آدم تحریم ُ برنداره"

خانم عبدالمالکی به عنوان یک دانشجو گفت: امروز من دانشجو میخوام هرچه فریاد دارم بر سر آمریکا و استکبار بزنم و رساتر از همیشه بگویم: "آمریکا حق نداره حتی یه شرط بذاره ؛ تا وقتی مثل آدم تحریم ُ برنداره"

و باید به وفاداری این ملت دست میرزاد گفت.

آنچه که در این مراسم مورد توجه حاضران قرار گرفت، اعلام برائت از نشریه هتاک فرانسوی بود که با فریاد لبیک یا محمدا و مرگ بر فرانسه همراه شد.

مراسم پایانی راهپیمایی در تویسرکان در میدان شهید فرشید هرمزی با سخنرانی «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و قرائت قطعنامه روز 22 بهمن پایان یافت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما