وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 10:46   |   کد مطلب: 12803
استقرار نظام اسلامي نشانه پيروزي مردم حق‌جو بر استكبار جهاني است
رئيس و اعضاي شوراي شهر و شهردار همدان در بيانيه‌اي مشترک با تبريك دهه مبارك فجر از همه گروه های مختلف مردم براي حضور پرشكوه و دشمن‌شكن در راهپيمايي 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش نافع، در متن این بیانیه آمده است: نبرد پرشكوه اراده مردم ايران اسلامي كه با توكل به باري تعالي و با عامت مردي از تبار ايمان در بهمن ماه سال 1357 به ثمر نشست، نگاه تمام جهانيان را به سمت ايران معطوف كرد. تمام مستضعفان جهان همواره تداوم رشد و بالندگي اين نهال را كه اكنون به درختي تنومند تبديل شده است از صميم دل آرزو كرده‌اند، استقرار نظام جمهوري اسلامي نشانه پيروزي اراده مردم حق‌جو بر استكبار جهاني است كه تمام تلاش خود را معطوف سرنگوني اين شجره طيبه نموده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز سربلندي و اقتدار ملي و عزم پولادين ملت كه برگرفته از آموزه‌هاي دين اسلام و رهنمود‌هاي حضرت امام خميني(ره) است با هدايت‌هاي حكيمانه مقام معظم رهبري و پايمردي دولتمردان بيش از هر زمان ديگري ظهور و بروز يافته و در چنين شرايطي حمايت ملت و پافشاري دولت بر استقلال و حقوق مسلم و خدشه ناپذير نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌تواند دشمنان را مأيوس و دوستان را در اقصي نقاط دنيا شاد و اميدوار كند.

این بیانیه می افزاید: نمايندگان مردم شريف همدان در شوراي اسلامي شهر ضمن يادآوري آرمان‌هاي والاي شهيدان و ايثارگران دوران انقلاب اسلامي كه خلاصه شده در شعار «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي» است و در راستاي نكوداشت ياد و خاطره ايثارگري‌هاي پاك باختگان اين شجره طيبه و پاسداشت آرمان‌ها و اهداف بلند معمار بزرگ انقلاب و تجديد ميثاق با رهبر فرزانه انقلاب از عموم مردم شريف و ولايتمدار دارالمؤمنين دعوت مي‌كنيم كه يكبار ديگر همگام با ساير هموطنان و ملت‌هاي آزاده در راهپيمايي يوم‌ا... 22 بهمن حضور گسترده، حماسي و وحدت آفرين خود را در معرض ديد جهانيان قرار داده و حماسه سياسي ديگري رقم بزنند.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما