وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 9 دى 1393 ساعت 18:34   |   کد مطلب: 11899
به مناسب گرامی داشت یوم الله 9دی صورت گرفت:
شور ولایی جوانان تویسرکانی در رسم الخط عشق/فتنه گر برو به جهنم
شور ولایی جوانان تویسرکانی در رسم الخط عشق/فتنه گر برو به جهنم
به مناسبت گرامیداشت یوم الله 9 دی، به صورت خودجوش عده ای از جوانان تویسرکانی ایستگاه روشنگری و بصیرتی به پا کردند و در قالب رسم الخط عشق، حقیقت حماسه 9دی را به تصویر کشیدند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، حماسه عظیم 9دی خود گویای واقعیت است و آنقدر بدیهی است که هر فطرت پاکی را به خود جذب می کند، به ویژه فطرت پاک نوجوانان و جوانان غیور و ولایی را.

به مناسب گرامیداشت حماسه عظیم 9دی ایستگاه عده ای از نوجوانان و جوانان تویسرکانی ایستگاه روشنگری و بصیرتی به پا کردند و علاوه بر ارائه مطالب و صوت های جذاب در تبیین حماسه بزرگ 9 دی، در قالب رسم الخط عشق نیز حقیقت حماسه 9دی را به تصویر کشیدند.

این جوانان سرافراز تویسرکانی در ابتدا حاضر به مصاحبه با خبرنگار رودآور، مبنی بر چرایی اقدامشان نشدند و یکصدا می گفتند، هدف چیز دیگری اگر بگونند ریا می شود، بالاخره هر طوری بود، راضی شدند.

عشق به رهبر سبب ساز اقدام ماست

آقای جانجانی در این باره اقدام خودجوش گروهشان در تبیین حماسه 9دی، گفت: عشق به رهبر، عشق به رهبر وعشق به رهبر، و این عشق سبب ساز اقدام ماست.

با چراغ ولایت از دست غبارها کاری ساخته نیست

آقای عبدالمالکی نیز اظهار کرد: فتنه 88، فتنه بزرگ و پیچیده ای بود، اما با تمام بزرگی و پیچیدگی آن فتنه ملت ما با رهنمودهای رهبری خود را پیدا و در برابر فریب‌خوردگان و هتاکان و حرمت‌شکنان عزای حسینی سینه سپر کرد.

وی افزود: گرچه می گویند فتنه غبارآلود است ولی زمانی که چراغی به روشنی ولایت است از دست غبارها کاری ساخته نیست.

اطاعت از ولایت سبب تقویت ایستادگی مردم در برابر دشمنان می شود

آقای نانکلی دانشجو و از دوستان آقای عبدالمالکی است، او به خبرنگار رودآور، با بیان اینکه تا حسین نیامده، مسلم ولی امر است، گفت: اطاعت محض از ولایت در زمان غیبت امام زمان(عج) از واجب ترین واجبات است و به همین دلیل حماسه مردم در 9 دی نشان داد که با اطاعت از ولایت ایستادگی در برابر هجموم همه جانبه دشمنان اسلام و انقلاب امری ممکن و ساده ای است.

یک کلام، فتنه گر برو به جهنم

آقای محمودی از نوجوانان تویسرکانی نیز گفت: میخواهم بر روی شیشه موتورم بنویسم حماسه 9 دی تا هر شخصی از من پرسید چرا؟ بگویم، برای اینکه حرفم یک کلام است، "فتنه گر برو به جهنم".

9 دی، روزی ماندنی در دل من و تاریخ من

نانکلی نیز از دیگر جوانان تویسرکانی گفت: مردم ایران اسلامی در روز ۹ دی بصیرت خودشان را به رخ جهانیان به ویژه خائنان داخلی و دشمنان خارجی کشیدند و این روز را برای همیشه به نیکی در تاریخ مملکتمان ثبت کردند.

وی با بیان اینکه 9 دی، روزی ماندنی در دل من و تاریخ من است، افزود: درست است که ما زمان انقلاب و جنگ تحمیلی نبودیم ولی الان که هستیم و می خواهیم با پیروی از ولی فقیه به وصیت نامه امام راحل و شهدا عمل کنیم.

درک و بصیرت مردم از خیلی به اصطلاح خواص بیشتر است

آقای محمدرضا محمودی درباره 9دی گفت: حماسه 9 دی 88 نشان داد مردم هیچ گاه اجازه نمیدهند عدهای از خدا بیخبر امنیت کشور را با به چالش کشیدن به خطر بیاندازند، چرا که ملت  خیلی بیشتر از برخی به اصطلاح خواص درک بالایی دارند و به موقع در دفاه از حریم ولایت حاضر می شوند.

انتهای پیام /ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما