وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 ساعت 09:17   |   کد مطلب: 9979
پژوهش محوری و پردازش محتوا؛ اولویت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان
دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: پژوهش محوری و پردازش محتوای آثار؛ اولویت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.

به گزارش نافع، پیام دهکردی در گفتگو با خبرنگار ما با تأکید بر پژوهش محوری و پردازش محتوای آثار با حضور اساتید و هنرمندان مطرح حوزه تئاتر اظهار داشت: در تمام بخش های جشنواره نگاه کیفیت محور حاکم است و کوشش کرده ایم جلوی کمیت بی کیفیت را بگیریم.

وی افزود: در بحث علمی و تخصصی هم سعی کرده ایم نگاه جدیدی را در حوزه کارگاه های آموزشی ایجاد کنیم.

دهکردی اظهار داشت: به مقوله انتشارات در جشنواره نگاهی ویژه ای داریم تا بتوانیم حداقل دو عنوان کتاب را زیر انتشار ببریم تا به امید خدا به بدنه کتاب کودک و نوجوان تزریق شود.

 

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه متأسفانه درحوزه نوجوانان کمبودهای زیادی داریم، تصریح کرد: باید به شکلی کارشناسانه تر و عمیق تر به حوزه تولید تئاتر نوجوانان نگاه کنیم و لازم است مسأله تئاتر نوجوان را به شکل جدی واکاوی کرد.

 

پیام دهکردی در ادامه در خصوص برگزاری جشنواره در همدان خاطرنشان کرد: استان همدان خوشبختانه هم پشتوانه غنی فرهنگی و هم تجربه برگزاری این جشنواره را دارد و همه ارگان ها با تلاش خود شعار سال مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی را محقق کرده اند.

 

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 21 مهرماه با حضور بیش از 39 گروه نمایشی داخلی و خارجی در همدان برگزار می شود.

دیدگاه شما