وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 08:10   |   کد مطلب: 9947
توجه به تئاتر رشد هنر و افکار متعالی را در پی دارد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان بهترین محل برای تبادل آرا و افکار هنرمندان جهان است که توجه به آن باعث ارتقا و رشد هنر و افکار متعالی در جامعه می شود.

به گزارش نافع، سید حسین جعفری در مصاحبه با خبرنگار کورنگ بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را بهترین فرصت برای تعالی هنر نمایش استان عنوان کرد و گفت: در کنار اجرای نمایش های صحنه ای این جشنواره که به بیان مسائل اخلاقی در جامعه می پردازد سعی شده است آموزش های غیر مستقیم به کودکان و نوجوانان منتقل شود.

جعفری از برگزاری ویژه برنامه های جنبی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در کبودراهنگ خبر داد و گفت: این برنامه ها از تاریخ ۱۶ مهر تا ۲۰ مهر ماه در کبودراهنگ برگزار می شود.

جعفری به تشریح این برنامه ها پرداخت و گفت: نمایش «موش قهرمان» در این ایام از ساعت ۱۱ صبح در مجتمع فرهنگی هنری جوان به روی صحنه می رود.

وی اجرای نمایش خیابانی «سیمرغ» را دومین برنامه این جشنواره در کبودراهنگ عنوان کرد و گفت: این نمایش نیز در این پنج روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مقابل مجتمع فرهنگی هنری جوان اجرا خواهد شد.

جعفری از برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کودک و نوجوان به همین مناسبت خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی هنرمندان برجسته شهرستان از دیگر برنامه های این ایام در کبودراهنگ است.

این مقام مسئول ضمن دعوت از کودکان و نوجوانان برای حضور در این جشنواره از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی برای کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: هنر نقاشی در ارتقاء خلاقیت کودکان و نوجوانان نقش مهمی ایفا می کند.

وی اجرای مسابقات گوناگون از جمله در موضوعات پلیس و امنیت وکاهش بلایای طبیعی را از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان کرد.

دیدگاه شما