وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 12:30   |   کد مطلب: 9814
 جشنواره شهداء میراث جاودانه در قهاوند گشایش یافت
جشنواره “شهداء میراث جاودانه” به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قهاوند گشایش یافت.

به گزارش نافع به نقل از جهادپرس، جشنواره “شهداء میراث جاودانه” به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قهاوند گشایش یافت.

حجت الاسلام بهزاد یوسفی  در این نمایشگاه افزود: یکی از درس‌هایی که جهان از هشت سال دفاع مقدس ایران گرفت این است که هرچه فشارها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه ایران به حداکثر برسد استعدادهای این ملت غیور شکوفا می‌شوند زیرا ملت ایران با ایمان، توکل به خدا، عزم و تلاش جهادی همواره توانسته‌اند دشمن و نقشه‌های شوم آنها ایستادگی کند و هیچ فشار و تحریمی نتوانسته‌ است این ملت غیور را از پا درآورد.

این کارشناس مذهبی  گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی رزمندگان غیور و پر افتخار ما در حماسه‌آفرینی هشت ساله این دوران است که باید این غرور ملی در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف برای مردم بیان شود.

یوسفی گفت: برگزاری این همایش علاوه بر بعد فرهنگی در واقع تجدید بیعت دوباره با شهدا و آرمان‌های بلند آنان بوده است و اینکه ما تا آخرین نفس در ادامه راه شهدا استوار حرکت می‌کنیم.

وی افزود: نقش و حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و همه ما می‌دانیم که در این جنگ نابرابر علیه ایران جوانان و نوجوانان از جان خود مایه گذاشتند که وجود شهدای ۱۲ ساله در این جنگ بیان‌گر حضور فعال این نوجوانان و جوانان در عرصه‌های نبرد و دفاع از این آب و خاک بوده است.

این کارشناس دینی  ادامه داد: جوانان شهادت‌طلب و عاشق میهن اسلامی برای دفاع از نظام و آرمان‌ها سر از پا نمی‌شناختند و امروز نیز وجود سه شهید گمنام ۱۸و ۱۹ و ۲۳ ساله در قهاوند بیانگر حضور حماسی این جوانان در دفاع مقدس است.

دیدگاه شما