وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 10:16   |   کد مطلب: 9707
نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در هشت سالن همدان اجرا می شود
مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: با توجه به اضافه شدن دو گروه دانش آموزی و خردسال به جشنواره، تعداد سالن های نمایش نیز افزایش یافت.

به گزارش نافع به نقل از ستاد خبری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مجید فروتن اظهار کرد: در این دوره از جشنواره چهار گروه نمایش خردسالان، هشت گروه در بخش تئاتر کودک، هفت گروه در بخش مسابقه‌ی نمایش نوجوانان، هفت گروه در بخش خیابانی، پنج گروه در بخش دانش‌آموزی و چهار گروه در بخش بین‌الملل حضور دارند.

وی با بیان اینکه هشت سالن برای اجرای نمایش های جشنواره در نظر گرفته شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال دو بخش نمایش خردسالان و دانش‌آموزی به گروه‌های جشنواره اضافه شده، سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نمایش‌های دانش‌آموزی و سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خردسالان در نظر گرفته شده است.

فروتن ادامه داد:  تالار فجر، سالن آمفی تئاتر و پلاتوی مجتمع شهید آوینی، سالن اصلی و پلاتوی مجتمع بوعلی سینا و سالن کانون مهدیه اجرای نمایش های بخش کودک و نوجوان را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه شهرستان ها نیز بتوانند از فضای جشنواره بهره مند شوند، برنامه های جانبی شامل اجرای نمایش خیابانی، اتوبوس شادی سیار و... برای آنها در نظر گرفته شده است.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 21 مهر ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می شود.

دیدگاه شما