وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393 ساعت 08:41   |   کد مطلب: 9636
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان گفت: تمامی اقشار در پیروزی ایران در جنگ تحمیلی نقش داشتند و این پیروزی تنها به دست یک نیروی نظامی به دست نیامد.

به گزارش نافع، امیر سرتیپ دوم 'حمزه بیدادی' روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اختصاص پیروزی و توفیقات جنگ تحمیلی تنها به یک نیرو و یگان، جفا در حق دیگر نیروها است.

وی بر ضرورت بیان خاطرات و حماسه سازی رزمندگان در دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: تحریف وقایع جنگ تحمیلی امری نادرست است که برخی افراد، در بیان خاطرات رویدادی را بر خلاف واقع بزرگنمایی می کنند.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان اظهار کرد: جنگ جزو جدایی ناپذیر یک ملت است و دولت های مختلاف در صورت پی بردن به ضعف کشور همسایه، مطالبات ناحق خود را از طریق اقدام نظامی پیگیری می کنند.

وی بیان کرد: صدام حسین و حامیان رژیم بعثی عراق بر این باور بودند که می توانند نظام نوپای ایران اسلامی را با یک اقدام نظامی در هم بشکنند بر همین اساس عراق با حمایت 40 کشور قدرتمند وارد خاک ایران شد.

سرتیپ دوم بیدادی افزود: ملت ایران با لبیک به ندای امام راحل (ع) نقشه های شوم دشمن را بر ملا کرده و با کمترین تجهیزات در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم بعثی ایستادند.

وی گفت: با وجود انهدام انبوهی از بالگردها، جنگنده ها و تانک های دشمن باز هم شمار این تجهیزات در پایان جنگ تحمیلی تا دو برابر افزایش یافته بود که این امر بیانگر حمایت نظامی و تسلیحاتی غرب از صدام حسین بود.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان اظهار کرد: اگرچه ارتش در اوایل انقلاب نقل و انتقالات بی حساب و کتابی داشت به گونه ای که بیشتر یگان ها بصورت شورایی اداره می شد اما ارتش خیلی سریع انسجام یافت و امکانات و تجهیزات خود را برای دفاع از کیان اسلامی در مرزهای کشور مستقر کرد .

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان گفت: با توجه به پیشرفت های علمی و نظامی نیروهای مسلح در حال حاضر هیچ کشوری جرات تهدید و توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

امیر سرتیپ دوم بیدادی گفت: یکی از اصول 9 گانه نیروهای مسلح اصل وحدت و فرماندهی است همچنین در قانون، وظیفه تمامی قوا مشخص است و هیچیک از نیروهای نظامی موازی دیگر قوا نیست و در صورت ضرورت یکدیگر را پشتیبانی و حمایت می کنند.

وی گفت: با وجود تحریم ایران از بدو پیروزی انقلاب ولی هم اینک نیازهای دفاعی کشور توسط جوانان میهن اسلامی تامین و ساخته می شود.

دیدگاه شما