وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394 ساعت 16:00   |   کد مطلب: 14307
امام جمعه موقت ملایر گفت: عربستان با وارد شدن به جنگ یمن اشتباه بزرگی کرد و وارد باتلاقی شد که باعث نابودی آنان خواهد شد.

به گزارش نافع، به نقل از  پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان کشور اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان کشور درهمه زمینه ها بسیار موثر و قابل تامل بود.

وی افزود: موضع گیری قاطعانه مقام معظم رهبری دربرابر تهدیدهای آمریکا مایه سرافرازی نه تنها مسلمانان جهان بلکه مایه سرافرازی تمام انسان‌های آزاده جهان است.

امام جمعه موقت ملایر بیان کرد: آمریکا باید بداند همانگونه که رهبر گرامی ایران فرمودند امروز دیگر دوران بزن و در رو بسر آمده است و اگر کسی جرات تعرض به ایران را کند حتما گرفتار و اسیر خواهد شد.

وی سخنان مقام معظم رهبری را مایه غرور و افتخار دانست و عنوان کرد: امروز در 770 نقطه از سراسر کشور شاهد راهپیمایی عظیم مردم در حمایت از یمن خواهیم بود و به پیروی از کل کشور در ملایر هم این راهپیمایی در چهار نقطه از شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

فاضلیان گفت: عربستان با حمله به یمن به سوی نابودی خود قدم برداشته است و به حتم در باتلاق این جنگ به سوی نابودی خواهد رفت.

وی با اشاره به وفات حضرت زینب(س) در هفته گدشته عنوان کرد: همانگونه که خدا فرموده است همیشه پیروزی با  خدا و پیامبران او است و در این جنگ انصارالله پیروز است.

امام جمعه موقت ملایر گفت: آل سعود و آل خلیفه یزیدیان و ظالمان زمان هستند و در این جنگ ها شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف در سراسر کشور عنوان کرد: بیش از 700 هزار نفر در سراسر کشور در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند و اعمال بزرگ ماه رجب را انجام دادند.

فاضلیان افزود: اعتکاف باعث جلای روح و بالا رفتن معنویات در انسان‌ها می‌شود و حضور گسترده مردم در این مراسم نشان از فضای معنوی بالا در جامعه را دارد.

وی با اشاره به حرام بودن جنگ در ماه رجب از قبل از اسلام در عربستان بیان کرد: جنگ در اسلام همیش حرام است و جنگ چیزی جز بیچارگی و فلاکت و آوارگی ندارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما