وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 06:43   |   کد مطلب: 9034
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان همدان از کشته و مجروح شدن 9 نفر از هموطنانمان در 12 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش نافع به قنل از پايگاه اطلاع رسانی مرکز فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ محمد خيري در تشريح حوادث اخير جاده اي همدان گفت: در اولين ساعات بامداد امروز در کيلومتر 28 محور آورزمان يک دستگاه پژو 405 با يکدستگاه ليفان برخورد کرد که متاسفانه در اين تصادف دلخراش راننده هر دو خودرو و 3نفر از سرنشينان پژو 405 در دم فوت نموده و سرنشين سواري ليفان و يکنفر از سرنشينان پژو مجروح و به بيمارستان هاي نهاوند و ملاير منتقل شدند.

وي با اظهار تاسف از اين حادثه دلخراش رانندگي علت اين تصادف ناگوار را تجاوز به چپ از سوي راننده پژو 405 اعلام کرد.

اين مقام انتظامي افزود: در حادثه ديگري که در ساعت22 و 35 دقيقه شب گذشته در محور روستاي آورزمان بوقوع پيوست يکدستگاه موتورسيکلت بعلت عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه با زمين برخورد کرد و هر دو نفر به بيمارستان امام حسين ملاير منتقل شدند که متاسفانه ترک نشين موتور بعلت شدت صدمات در بيمارستان فوت کرد.

سرهنگ خيري در ادامه اظهار داشت: درساعت 22 شب گذشته نيز يکدستگاه پژو 405 که از مسير کنگاور به پل جعفريه تويسرکان در حال حرکت بود واژگون شد و در اين حادثه سرنشين خودرو در دم فوت کرد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان همدان در خاتمه علت واژگوني اين خودرو را عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از سرعت اعلام کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما