وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 13:04   |   کد مطلب: 14665
متأسفانه هرزچندگاهی مردم تویسرکان شاهد تصادف و واژگون شدن خودروهای عبوری از پیچ گردنه خیرآباد در تویسرکان هستند و تاکنون اقدامی ویژه ای برای رفع این نقطه حادثه خیز صورت نگرفته است و مردم از این موضوع گله مند هستند.

به گزارش نافع، لحظاتی پیش یک دستگاه خودرو 206 با سه سرنشین در گردنه خیرآباد تویسرکان واژگون شد.

«رحمت الله الوندی» رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور در این باره گفت: خوشبختانه امدادگران پایگاه امداد و نجات خیرآباد به موقع در صحنه حاضر شدند و اقدام به رهاسازی حادثه دیدگان کردند.

وی اظهار کرد: سه نفر سرنشین حالشان خوب است و تصادف منجر به جراحت کلی نشد و به اصطلاح سرپایی درمان شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: باید دقت داشت که با توجه به نشت بنزین هر آن امکان انفجار در صحنه تصادف بود که امدادگران با حضور به موقع از حادثه بزرگتر جلوگیری کردند.

الوندی عنوان کرد: دو روز پیش نیز در همین مکان یک دستگاه خودرو زانتیا واژگون شد.

وی  محل پیچ گردنه خیرآباد تویسرکان را یکی از حادثه خیز ترین نقاط جاده ای شهرستان نام برد و در توصیه به همشهریان و مسافران گفت: با توجه به تعطیلات این روزها، تردد خودرو ها افرایش یافته است و به دنبال آن نیز احتمال تصادف با توجه به ناآشنا بودن به این نقاط افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل از مسافران و رانندگان محترم خواستاریم با سرعت مطمئنه در جاده ها و به ویژه گردنه خیرآباد حرکت کنند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای با تلفن 112 امداد تماس بگیرند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان یادآپور شد: پایگاه جاده ای خیرآباد با بهره مندی از چهار امدادگر زبدئه و متحصص شبانه روز در خدمت مسافران و همشهریان گرامی هستند.

به گزارش رودآور هفته گذشته نیز یک دستگاه ال.90 در این نقطه واژگون شد که درآن حادثه کتف خانم سرنشین شکسته شد.

با تصادف فوق در حدود 10 روز گذشته سه حادثه در پیچ گردنه خیرآباد تویسرکان رخ داده است، بارها شنیده ایم که این نقطه حادثه خیز متأسفانه خانواده هایی را نیز داغ دار کرده است و اما تاکنون اقدام ویژه ای از سوی مسئولان مربوطه در راستای اصلاح و بهسازی این نقطه حادثه خیز صورت نگرفته و سکوت مسئولان در راستای اصلاح نقطه مذکور در نوع خود قابل توجه است!

یکی از خوانندگان خوب رودآور نیز در نظری اعلام داشته است:

"بهتر نیست مسولان تویسرکان و اداره کل راه وشهرسازی پاسخگو باشند که چرا لاین دوم راه حسین اباد تا خیر آباد که کاملا زیر سازی شده آسفالت نمی شود؟ وجهت بهره برداری در اختیار مردم قرار نمی گیرد تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم؟"

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما