وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 8 شهريور 1394 ساعت 17:48   |   کد مطلب: 16217
رئيس پليس راهور استان همدان از توقيف يک خودروي سواري پژو 405 با 34 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده دراين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ طلايي گفت: ماموران پليس راهور شهرستان همدان در حين گشت زني  در سطح شهر به يک خودروي پژو 405 برخورد کردند که بريدگي بلوار بعثت را به صورت خلاف دور زده و همچنين در حال استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي بود.

وي افزود:ماموران پليس خودرو مورد نظر را متوقف کردند و پس از اعمال قانون و استعلام از مرکز کنترل ترافيک پليس راهور مشخص شد که اين خودرو داراي129 فقره جريمه پرداخت نشده جمعاً به مبلغ 34 ميليون ريال و شكايت در سامانه اجراييات مي باشد .

 رئيس پليس راهور استان همدان اعلام کرد: بر اساس ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ خلافي خودرويي بيش از 10 ميليون ريال باشد خودرو تا پرداخت كامل ديون دولتي در توقيف پليس قرار خواهد گرفت ،لذا خودرو مذكور جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شد .

سرهنگ حسين طلايي با اشاره به ظرفيت هاي قانون جديد راهور در كنترل رفتار حادثه ساز رانندگان متخلف اعلام كرد : استعلام جرائم معوقه و همچنين نمره منفي رانندگاني كه اقدام به انجام تخلفات حادثه ساز و همچنين رانندگي خطرناك نموده اند در لحظه متوقف نمودن خودرو انجام و درصورتي كه خودرو داراي جرائم معوقه بيش از ده ميليون ريال بوده خودرو متوقف و در مواردي هم كه راننده داراي نمره منفي بيش از حد نصاب باشد گواهينامه وي اخذ خواهد شد.

 وي در ادامه گفت: همچنين در محل تصادف از رانندگاني كه داراي حالات غير ارادي و مشكوك به استفاده از مواد افيوني و مسكرات مي باشند تست اعتياد با كيت هاي مخصوص انجام و در صورت مثبت بودن ، ضمن سير مراحل قضايي ، راننده به مدت شش ماه از رانندگي محروم و مبلغ 2 ميليون ريال جريمه خواهد شد.

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما