وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 12:11   |   کد مطلب: 14570
سه راهی اصله فامنین سومین نقطه حادثه‌خیز کشور است
فرماندار شهرستان فامنین گفت: سه‌راهی اصله بر اساس اعلام پلیس راه کشور و طرح مطالعاتی انجام شده سومین نقطه حادثه‌خیز کشور به شمار می‌آید و این سه‌راهی باید حذف شود.

به گزارش نافع، ظاهر پور مجاهد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در همدان درباره وضعیت ایمنی راه‌های مواصلاتی شهرستان فامنین اظهار کرد: از مجموع 77 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده در سطح جاده‌های استان همدان 12 نقطه در شهرستان فامنین واقع شده است.

وی بیان کرد: سه‌راهی اصله بر اساس اعلام پلیس راه کشور و طرح مطالعاتی انجام شده سومین نقطه حادثه‌خیز کشور به شمار می‌آید و این سه‌راهی باید حذف شود.

فرماندار فامنین با اشاره به ضرورت دسترسی روستای تجرک به آزادراه ساوه خاطرنشان کرد: این مهم سبب می‌شود که مهاجرت درون‌استانی صورت گیرد.

وی افزود: در سال گذشته در محور فامنین به تجرک در مجموع تصادفاتی که رخ داد که 9 نفر فوت و 126 نفر مجروح شده‌اند.

پورمجاهد خواستار ساماندهی ورودی این شهرستان شد و عنوان کرد: جاده دسترسی به غار توریستی قلعه جوق فامنین با مشکل پوشش آنتن مخابراتی مواجه است که باید از طریق جذب اعتبارات ملی این مشکل رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه راه‌های روستایی نیازمند توجه ویژه‌ای هستند، تصریح کرد: نصب نیوجرسی و روستایی راه‌های روستایی از مباحثی است که باید در اولویت قرار گیرد چراکه مانع بروز تصادف می‌شوند.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

دیدگاه شما