وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 13:51   |   کد مطلب: 9011
آزادی و امنیت امروز ما مرهون استواری آزادگان است
مسئولان شهرستان نهاوند به مناسبت 26 مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با سه نفر از آزادگان نهاوند دیدار کردند.

حجت الاسلام مغیثی در ديدار با خانواده آزاده سرافراز اسدالله شهبازی با تقدير از زحمات خانواده های آزادگان بيان داشت: این عزيزان با سرافرازی و رشادت پای اسلام و انقلاب ایستادند و از جايگاه ويژه اي نزد پروردگار برخوردارند و خانواده هاي اين عزيزان نيز به دلیل صبر و شکیبایی، خشنودي و رضايت خداوند را بدرقه راهشان خواهند داشت.
امام جمعه نهاوند ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهيدان و آزادگان گفت: حضور در خانواده پرنور شهدا و آزادگان براي ما توفيق بزرگي است و ما خود را با اين ديدارها متبرك مي سازيم.
وی تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده این عزیزان با این هدف انجام می‌شود که مدیران بدانند اگر امروز به مسئولیتی دست یافته‌اند به خاطر جان‌فشانی و ایثارگری آنها بوده است.
فرماندار نهاوند نیز در دیدار با خانواده حسن بابایی دیگر آزاده سربلند نهاوند اظهار کرد:این احوالپرسی‌‌ها، یاد ایثارگری ‎ها و سرمایه‌گذاری که این بزرگواران برای امنیت و استقلال جامعه اسلامی کرده‌ را در ما زنده نگه می‌دارد و ما را در انجام وظایفمان استوارتر می‌کند.
عبدالملکی ضمن تاکید بر تکریم و زنده نگهداشتن یاد و نام رزمندگان و سرافرازان عرصه جهاد و دفاع در جامعه بر ترویج فرهنگ شهامت، رشادت و شهادت طلبی در جامعه تاکید کرد.
وی با اشاره به اينكه ديدار ما مسئولين از خانواده هاي معظم شهدا و ایثارگران نشان دهنده اين نيست كه آنها به ما نياز دارند افزود: اين ما هستیم كه برای پيمودن مسير تعالي، عزت، تقوا و صبر و بردباري به زيارت خانواده هاي رزمندگان مي آیيم و اين خود براي ما يك افتخار بسيار بزرگ است كه مسير اين عزيزان را چراغ راه خود قرار دهيم.
علیرضا علی بخشی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند در منزل محمد رضا ترک آزاده و بازنشسته آموزش و پرورش نهاوند با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه ایران مرهون دلاوری و رشادت های شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان سرافراز است.
وی قرائت، حفظ و عمل به قرآن کریم و شناخت و توسل به ائمه اطهار (س) را عامل مصون سازی جامعه از آسیب های فرهنگی دانست و گفت: اگر می خواهیم فرزندان خود را در برابر آسیب ها واکسینه کنیم باید آن ها را با قرآن و اهلبیت آشنا کنیم تا دشمنان در شبیخون فرهنگی ناکام بمانند.
علی بخشی تصریح کرد: شهیدان گرانقدر با دادن خون پاک خود، جانبازان با قطع شدن و یا نقض اعضای بدنشان و آزادگان سرافراز با تحمل شکنجه ها و سختیهای فراوان استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند.
شهرستان نهاوند 850 شهید، 2500 جانباز و 98 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما