وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 07:46   |   کد مطلب: 8997
آزادگان سندآزادگی ملت ایران هستند
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان در حال حاضر با شرایطی سخت زندگی را می‌گذرانند، اما این عزیزان سند آزادگی ملت ایران هستند.

امیر خجسته درگفتگو با خبرنگار نافع، در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران گفت: با قدرت از حق آزادگان دفاع می‌کنیم و مانع هرگونه زیاده خواهی در سطح استان و کشور خواهم شد و در این راه از هیچ تهدیدی هراس ندارم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان راه حضرت زینب (س) و امام زین‌العابدین (ع) را در پیش گرفتند، افزود: دشمن بارها و بارها آزادگان را تحت شکنجه قرار می‌داد تا به اسلام و ولایت توهین کنند، آنان را به شلاق می‌کشیدند تا به امام توهین کنند اما هرگز موفق نشدند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مقاومت رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی تنها در صدر اسلام مسبوق به سابقه بود، خاطرنشان کرد: اگر در زمان اسارت آزادگان بی‌قراری می‌کردند نظام به تزلزل می‌افتاد.

وی با  تأکید بر اینکه مستنداتی که آزادگان در زمان اسارت خود به دست نمایندگان سازمان ملل رساندند، عراق را در مجامع بین‌المللی محکوم کرد، ادامه داد: در زمان اسارت، آزادگان توانستند عراق را به زانو درآورند.

خجسته با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از افتخارات جهان اسلام هستند، گفت: رزمندگان ایران اسلامی با تمام وجود از اسلام حمایت کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی هشت آزاده حضور دارند ادامه داد: باید به آزادگان توجه کنیم چرا که برخی به دلیل درک نکردن فضا متوجه این قشر از جامعه نیستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت