وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:37   |   کد مطلب: 9027
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
ایران از کشور‌های قدرتمند و امن است
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ایران از کشور‌های قدرتمند و امن است و این امنیت حاکم مدیون رشادت‌های شهیدان و جانبازان و آزادگانی است که در هشت سال دفاع مقدس با جان خود از کشور دفاع کردند.

سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش تجلیل از آزادگان فرهنگی استان همدان اظهار داشت: کشورهای غربی از قدرت نظامی بسیار بالای ایران خبر دارند و سربازان ایرانی با قدرت ایمان و اخلاص و استقامت خود در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند، این موضوع را در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل نیروهای عراقی نشان دادند.

 

وی با اشاره به علت اصلی مشکلات غرب با ایران بیان کرد: مشکل اصلی آمریکا با ایران این است که در مقابله با قدرت جهانی ایران و در اندیشه و تفکر حاکم در نظام جمهوری اسلامی را مقصر می‌دانند.

 

ابوحمزه در ادامه خاطرنشان کرد: تفکر و اندیشه حاکم بر جامعه کنونی همان اندیشه و تفکر امام راحل است که توانسته بستری برای بروز حزب‌الله را ایجاد کند و اندیشه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بوده که آیت‌الله سیستانی در جهان مطرح شود.

 

وی در ادامه ریشه این تفکر و اندیشه را برگرفته از سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت دانست و گفت: هرچه بیشتر بتوانیم این فرهنگ را در کشور جاری کنیم، زمینه‌ای مهیا می‌شود تا انقلاب را بیمه کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تبلور و تجلی آزادگان را برگرفته از عقلانیت، معنویت و عدالت برشمرد و افزود: آزادگان توانستند با تمام فشارهایی که از سوی رژیم بعثی تحمل می‌کردند و همه مشکلاتی که خانواده‌های این عزیزان تحمل ‌کردند، با تکیه بر این سه محور پیروز و سرافراز بیرون بیایند.

 

وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از دولت خاطرنشان کرد: هرکسی در هر مقامی که در حال انجام وظیفه است باید حمایت از دولت را سرلوحه کارهای خود قرار دهد و وظایف خود را به درستی انجام‌دهد.

 

ابوحمزه با بیان اینکه نقش فرهنگیان در تربیت فرزندان امروز بسیار مهم تلقی می‌شود، افزود: فرهنگیان آزاده نقش‌مهمی در سازندگی نسل جوان که مدیران فردا هستند دارند زیرا دشمن در فرهنگ و سیاست از مردم ایران شکست خورده است.

 

وی در پایان عامل اصلی شکست دشمن را بصیرتی دانست که آزادگان فرهنگی خود و فرزندان را به آن مجهز کرده‌ و با سرافرازی و سربلندی از این جنگ فرهنگی بیرون آمده‌اند. 

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت