وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 05:40   |   کد مطلب: 15539
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان:
سوزاندن کودک فلسطینی نتیجه سکوت مرگبار حکام بعضی از کشورهای منطقه است
سوزاندن کودک فلسطینی نتیجه سکوت مرگبار حکام بعضی از کشورهای منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان گفت: سکوت مرگبار بعضی از حکام کشورهای اسلامی در منطقه باعث بروز جنایات جدیدی مانند سوزاندن کودک فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها شده است.

به گزارش نافع، به نقل از سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضوی راد در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه و با سکوت مجامع بین‌المللی حقوق بشر جنایات متعددی را علیه ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: جنایات اخیر صهیونیست‌ها در آتش زدن نوزاد بی‌گناه فلسطینی نتیجه سکوت مرگبار حکامی است که با سکوت خود آب به آسیاب دشمن ریختند و باعث بروز چنین جنایت فجیعی شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان افزود: این جنایت ننگین دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد ولی می‌بینیم خیلی از کشورهای منطقه و مجامع جهانی حقوق بشری در مقابل این جنایت سکوت کرده‌اند که نشان‌دهنده همراهی آن‌ها با صهیونیست‌ها است.

وی گفت: مگر جهان اسلام مرده است که اسرائیل به این جنایت دست می‌زند و این غده سرطانی از سکوت مرتجعین منطقه استفاده کرده و مردم مظلوم فلسطین را به فجیع‌ترین شکل به شهادت می‌رساند.

رضوی راد اظهار داشت: در مقابل این جنایات بعضی از حکام کشورهای مسلمان خفه شدند و کسانی نیز که ادعای مسلمانی دارند سکوت کرده‌اند و درحالی‌که باید در مقابل دشمن اول مسلمانان مبارزه کنند به کشورهای اسلامی حمله می‌کنند.

وی عنوان کرد: مردم مظلوم یمن به دست آل سعود بدتر از یهود به خاک و خون کشیده می‌شوند ولی از هیچ‌کس صدایی در نمی‌آید و زنان و کودکان یمنی مظلومانه به شهادت می‌رسند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان عنوان کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت‌های عربستان در یمن سکوت کرده‌اند که باید از آن‌ها پرسید مگر مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن مسلمان نیستند و گناه آن‌ها چیست که امروز هدف تهاجم ناجوانمردانه قرارگرفته‌اند.

وی اظهار داشت: آل سعود با چهره سیاه خود به دین اسلام ضربه زده و باعث تفرقه در بین امت‌ها مسلمان شده و امنیت اسرائیل در منطقه را تأمین کرده و امروز نیز با حمله به یمن به اسلام خیانت می‌کند.

رضوی راد گفت: آل سعود همانند کاری که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند را در یمن انجام می‌دهد و زن و کودک را به قتل می‌رساند و درواقع با این حمله می‌خواهد خوش‌خدمتی خود به آمریکای مستکبر را نشان دهد.

وی عنوان کرد: مردم یمن راه خود را پیداکرده و از انقلاب خود دست نمی‌کشند و در این راه بر همه مشکلات به امید خدا پیروز خواهند شد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان بیان داشت: علمای خبیث وهابیت که با فتواهای شیطانی خود دستور قتل مسلمانان را صادر می‌کنند چرا برای مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی فتوا صادر نمی‌کنند که این موضوع نشان‌دهنده همکاری گسترده وهابیت با رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما