وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 تير 1394 ساعت 15:53   |   کد مطلب: 15125
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیا اینکه به گفته امام خمینی(ره) فلسطین پاره تن اسلام می باشد، افزود: نجات این سرزمین از دست دژخیمان صهیونیسم در حقیقت نجات کل جهان اسلام از دست دشمنان قسم خورده آن است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی که در جمع کارکنان این اداره کل سخن می گفت، با بیان اینکه روز قدس یادگار جاودانه امام راحل(ره) است، افزود: شرکت در راهپیمایی این روز در دفاع از ملت مظلوم فلسطین یک فریضه است.

وی با بیان اینه صهیونیسم جهانی سال ها است که این پاره تن اسلام را مورد تجاوز خود قرار داده است، افزود: مسلمانان جهان می بایست با وحدت کلمه که همانا تنها رمز پیروزی ایشان است، این توطعه انگلیسی و صهیونیستی که در سالهای دور علیه سرزمین فلسطین و در واقع علیه کل جهان اسلام طراحی و اجرا شده است را خنثی نموده و مکر ایشان را به خودشان باز گردانند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح نمود: روز قدس تجلی وحدت مسلمانان جهان در راه مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی بوده و شرکت در این تجمع عظیم الهی چنان رعب و وحشتی در دلهای دشمنان اسلام می اندازد که ایشان را از ترسیم نقشه های شوم برای مسلمانان عالم باز خواهد داشت چرا که حضور مسلمانان جهان در این راهپیمایی نشانه اتحاد و همدلی ایشان خواهد بود.

حجت الاسلام حاجی زین العابدینی با بیان اینکه نجات فلسطین در حقیقت نجات جهان اسلام و آبروی مسلمین می باشد افزود: به گفته امام راحل عظیم الشأن(ره) فلسطین پاره تن اسلام می باشد.

وی با بیان اینکه امروز صهیونیسم جهانی که از وحدت مسلمانان بسیار واهمه دارد، در صدد تفرقه میان مسلمین می باشد، افزود: به وجود آوردن و حمایت کردن از گروه ها افراطی و تکفیری در منطقه خاور میانه یکی از مهمترین اقداماتی است که این دژخیمان برای شکست اتحاد مسلمین انجام داده و می دد،

وی تصریح کرد: حمایت بعضی از کشور های منطقه از این گروه ها در حقیقت حمایت از جریان منحوس صهیونیسم جهانی است که دیر یا زود گریبان خود ایشان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام حاجی زین العابدینی افزود: مردم انقلابی و روزه دار ایران اسلامی در روز قدس با حضور خود نشان خواهند داد که پایه های پوشالی استکبار جهانی فرو ریختنی بوده و در نهایت پیروزی با حق خواهد بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما