وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 مهر 1394 ساعت 10:12   |   کد مطلب: 16674
پیام تسلیت مدیر کل اوقاف استان همدان:
سردار سرلشکر همدانی، اسوه خستگی ناپذیر جهاد و شهادت بود
حجت الاسلام محمد کاروند، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در پیامی، شهادت اسوه خستگی ناپذیر عرصه های جهاد و شهامت، مدافع حرم آل الله، سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش نافع، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

 

 سردار رشید سپاه اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر سردار سرلشگر پاسدار حسين همداني پس از سالها جهاد و ایثارگری در راه پروردگارش به دیدار دوستان شهیدش شتافت.

 

 به راستی او از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث پس از آن، به صورت بسیجی وار هرچه را که در طبق اخلاص داشت به میدان آورد و تقدیم نظام اسلامی و انقلاب نمود. سردار حاج حسین همدانی از یاران با وفای انقلاب به شمار می آید و اجر جهادش با پاسداری و شهادت در راه حفظ حریم آل ا... (ع) به ثمر نشست.

 

 پیام شهادت این سردار گرانقدر به دوستان، درس شهامت، پایداری و تداوم خط سرخ شهادت و به دشمنان، هشداری بزرگ و مشتی دندان شکن مبنی بر ادامه راه مقاومت تا شکست آنها در این نبرد ناجوانمردانه است.

 

 اينجانب شهادت اين اسوه ی دلیر را به محضر مبارك امام زمان ( عج الله تعالي فرجه الشريف) ،فرمانده معظم كل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) ،بسیجیان و همرزمانش و عموم مردم ایران و شریف استان همدان و بالاخص خانواده محترم آن بزرگوار، تبريك و تسليت عرض نموده ،از درگاه حضرت باري تعالي براي آن شهيد سعید و جنت مکان ،علو درجات و براي عموم بازماندگان ،صبری نیکو مسئلت دارم.

ومن ا... التوفیق – محمد کاروند

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما