وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 مرداد 1393 ساعت 10:20   |   کد مطلب: 8811
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد:
آزادسازی جهان از سلطه استکبار، آخرین استراتژی جمهوری اسلامی ایران
آزادسازی جهان از سلطه استکبار، آخرین استراتژی جمهوری اسلامی ایران
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: جمهوری اسلامی به دنبال تحقق تمدن بزرگ اسلامی است.

به گزارش نافع، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش معاونین روابط عمومی نواحی استان‌های همدان، زنجان و قزوین با اشاره به نقش کلیدی و ارزنده روابط عمومی در تبلیغات و انتشار دیدگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: لازمه اخذ یک نگاه اساسی و گسترده در اسلام و انقلاب، بررسی عمیق فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف به ویژه استراتژی انقلاب اسلامی است.

 

وی با تأکید بر اینکه هرچه آگاهی افراد وسیع‌تر و عمیق‌تر نسبت به مسائل نظام شود، شاهد بهبود عملکرد‌ها خواهیم بود، افزود: باید با توجه اهداف پیش‌رو آمادگی لازم برای تحقق هدف‌های عالی اسلام و انقلاب را در خود ایجاد کنیم.

 

ابوحمزه با بیان اینکه استراتژی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در چهار محور قابل تدوین است، تصریح کرد: استحکام درونی نظام نخستین محور استراتژی بینان گذار انقلاب و مقام معظم رهبری است.

 

وی با  اشاره به  اینکه دنیای استکبار تمام تلاش خود را برای جلوگیری از الگو شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا به کار بسته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی در عرصه سیاسی، نظامی و امنیتی به تثبیت رسیده است، اما در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با نقطه مطلوب فاصله دارد.

 

ابوحمزه ادامه داد: برای رسیدن به استقلال کامل در حوزه فرهنگی و اقتصادی باید در این حوزه نیز تلاش کرد تا مشکلات برطرف شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو برای کشورهای جهان معرفی شود.

 

وی با تأکید بر اینکه به جز دوران حکومت پیامبراکرم(ص) و امام علی(ع) تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی حکومت اسلامی برقرار نبوده، اظهار کرد: یک خلاء زمانی برای تشکیل حکومت اسلامی وجود دارد که باعث نبود الگو مناسب در این حوزه شده و باید یک الگو مطلوب حکومت اسلامی تدوین و ارائه شود.

 

فرمانده سپاه استان همدان، محور دوم استراتژی امام مراحل و مقام معظم رهبری را تشکیل بسیج 100 میلونی در جهان اسلام خواند و افزود: حضرت امام خمینی (ره) به دنبال ساماندهی جهان اسلام در قالب بسیج 100 میلیونی بودند و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که تمام مردم فلسطین را باید برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی تجهیز کرد.

 

وی با بیان اینکه حزب الله لبنان نمونه‌ای از بسیج جهان اسلام است گفت: محور سوم استراتژی نظام گرفتن سنگرهای کلیدی جهان است  به طوری که در هر کجای جهان سنگری وجود داشته باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی با بسیج مسلمانان و مستضعفان جهان باید آن را تسخیر کند.

 

ابوحمزه، آخرین محور استراتژی نظام جمهوری اسلامی را آزاد سازی بشریت از یوغ سلطه اعلام کرد و ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که به طوری برنامه ریزی و عمل کنیم که این اهداف به دست آید.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید به مسائل پیش و پا افتاده سرگرم شد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که باید مسائل فرعی و اصلی را تفکیک کرده و به مسائل اصلی پرداخته شود و نگاه‌ها بر اساس اصول صحیح ترسیم شود.

 

ابوحمزه با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است، تصریح کرد: این هدف گذاری توسط امام مراحل عظیم و شأن انجام شده و مقام معظم رهبری نیز از سال 68 تا کنون در این راه حرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه استراتژی نظام باید به رسانه‌ها منتقل شود، ادامه داد: نقش کلیدی روابط عمومی سپاه تنها انتقال گزارش عملکرد نیست بلکه باید نقش هدایتی، خط دهی و ارتباطی نیز محقق شود.

 

ابوحمزه با تأکید بر اینکه  نقش رسانه‌ها ارتقا اگاهی بدنه جامعه است، افزود: مسئولان روابط عمومی سپاه باید نقش هدایتی، راهنمایی و راهبردی نسبت به مجموعه رسانه‌ها داشته و تنها به انتقال خبر اکتفا نکنند.

 

وی با بیان اینکه نقش اصلی رسانه‌ها در جامعه که انتقال اگاهی به جامعه است، به طور کامل محقق نمی‌شود، اظهار کرد: در کشور ما رسانه‌ها حتی صدا و سیما نقش هدایتی و راهبردی خود را به طور کامل به منصه ظهور نرساندند.

 

ابوحمزه تصریح کرد: اگر نگاه‌ها بلند مدت شود از مسائل پیش و پا افتاده گذر شده و به طور یقین اهداف بزرگ در نسل حاضر  و یا نسل‌های آینده محقق شود.

 

وی با تأکید بر اینکه وعده الهی که در قرآن آماده است، محقق خواهد شد، ادامه داد: در عرصه فرهنگی و خبررسانی پاسداران و بسیجیان آموزش‌های لازم را فراگیرند.

 

ابوحمزه خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت 35 سال که از انقلاب اسلامی گذشته است کارها باید بر اساس علم روز، فناوری و بهره گیری از تجربیات گذشته بر مبنای اسلام انجام شود.

 

وی با تأکید بر اینکه در دنیای امروز کارهای کیلویی و هیأتی پاسخگوی نیازهای جامعه نیست، افزود: مسئولان روابط عمومی با توجه به دنیای تکنولوژی و اطلاعات در حیطه وظایف و اختیارات، خود را به علم روز مجهز کنند و مطالعاتشان را افزایش دهند.

 

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به اینکه پاسداران باید بنا بر گفته امام علی(ع) به مشورت با دیگران روی آورده تا در عقل، علم، تجربه و دوراندیشی دیگران شریک شوند، گفت: هر فردی باید برای حصول نتایج مورد نظر بر روی خود کار معنوی انجام دهدو از ظرفیت افراد به درستی بهره گیری شود.

 

وی تأکید کرد: با انجام کار معنوی بر روی خود باید نقاط قوت و ضعف افراد شناسایی و برای رفع ضعف‌ها و تثبیت نقاط قوت برنامه لازم تدوین شود.

دیدگاه شما