وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 13:32   |   کد مطلب: 16793
فرمانده سپاه استان همدان، دفاع و تمجید از فتنه گران را خیانت به خون سردار سرلشکر همدانی عنوان کرد.

به گزارش نافع، سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: همه افراد و اشخاص در جایگاه حقیقی و حقوقی که از فتنه، فتنه گران و سران فتنه دفاع کنند به خون سرلشکر پاسدار حاج "حسین همدانی" خیانت کرده اند.

وی با اظهار نارضایتی از سخنان مشاور وزیر آموزش در تمجید از عملکرد "میرحسین موسوی" در حضور مسئولان ارشد استان تصریح کرد: برگزار کنندگان چنین برنامه هایی بدانند که با دعوت از عناصر وابسته به فتنه و فتنه گران، زمینه خوشحالی دشمنان داخلی و خارجی را فراهم می‌کنند.

ابوحمزه بیان کرد: مردم ایثارگر، شهادت طلب ولایت‌مدار استان همدان با مسئولانی که به دنبال دفاع از فتنه و فتنه گران باشند با قدرت و اقتدار برخورد خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: از مسئولان محترم قضایی و امنیتی استان مجدانه می خواهم که پیگیری قانونی را برای برگزار کنندگان این برنامه انجام دهند.

لازم به ذکر است؛ پنجشنبه 23 مهر همایشی که گفته می شود؛ هدف از برگزاری آن، "بزرگداشت سید کاظم اکرمی، مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش" است در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

در این همایش، اکرمی به سخنرانی پرداخته و حضور خود در کابینه میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه را برای خود افتخار دانسته و اعلام کرد که «از میرحسین چیزهای زیادی آخوخته ام».

اکرمی در جای دیگر از سخنرانی خود ادعا کرده که بهترین دوران آموزش و پرورش و زمان شکوفایی این وزارت خانه در دوران میر حسین بوده است.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما