وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 14:06   |   کد مطلب: 9001
بدون شک هر یک از حوادث و رخدادهای قبل و بعد از انقلاب شکوهمندبه مثابه امتحانی برای نمایش میزان حقانیت و نیز عاملی در ارتقای میزان بصیرت آحاد ملت مسلمان این مرز و بوم بوده است.

بسمه تعالی

بدون شک هر یک از حوادث و رخدادهای قبل و بعد از انقلاب شکوهمند ملت مسلمان ایران به مثابه امتحانی برای نمایش میزان حقانیت، صداقت و پایبندی گروهها و جریانات و فعالان عرصه های مختلف و نیز عاملی در ارتقای میزان بصیرت و آمادگی و تشخیص آحاد ملت مسلمان این مرز و بوم بوده است .

برگزاری نشست اخیر اصول گرایان با نام ((ما نگرانیم)) در تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در همدان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست . حضور حماسی و ارزشمند اقشار و گروههای مختلف اعم از زن و مرد و بویژه جوانان که سالن و راهرو جانبی محل نشست را مملو از جمعیت پر شور و در عین حال قانونمند ساخته بود، برای اثبات بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه  کافی است .

توجه برگزار کنندگان و اشتیاق شرکت کنندگان به مباحث فرهنگی و موضوعات مطرح شده و استدلال و استناد سخنرانان به دلایل و مستندات اظهارات خویش نیز موید وجود قابلیت بالای گفتمانی در میان گروهها و جریانات اصول گرا بوده و آن را به نمایش گذاشت .

 

لیکن یکی از سخنرانان برنامه تحت تاثیر فضای ملتهب سیاسی موجود و اظهارات تند برخی مسئولان در برخورد با منتقدین دچار تندی گردید که بلافاصله با تذکر و موضع گیری مجری و برگزار کنندگان برنامه روبرو شد، به گونه ای که به دفعات مکرر خود سخنران و مجری برنامه صحبت مطرح شده را تکمیل و توضیح داده و آن را تصحیح نمودند، که این عکس العمل نیز حاکی از میزان صداقت و حق طلبی این جریان  (اصول گرا) است .

اما متاسفانه برخی اشخاص در جریان اصلاح طلب با تمسک قرار دادن سخن اصلاح شده سخنران برنامه سعی در سند سازی برای مظلوم نشان دادن خویش و تشبیه رفتار منطقی اصول گرایان با ساختار شکنی و اهانت های صورت گرفته قبلی خود و به امید تطهیر چهره خویش نزد افکار عمومی داشته و دارند.

گروهها و تشکل های اصول گرای استان همدان این بار نیز ثابت نمودند با پایبندی به اصول و ارزش های دینی و ملی،در اصلاح اشتباه رخ داده نیز نسبت به دیگر جرایانات پیشرو هستند و با این وجود به نصایح و تذکر دلسوزان و علاقمندان و بویژه راهنمایی های مشفقانه و داهیانه حضرت ا... محمدی(نماینده محترم ولی فقیه در استان  و امام جمعه محبوب همدان) بعنوان تحفه ای ارزشمند می نگرد و به وجود درایت بالای ایشان در تشخیص و رعایت چنین مصلحت هایی برای موضع گیری واقف بوده و ایمان دارند.

همگان به خوبی میدانند که طرح این موضوع (البته اصلاح شده)در اظهارات یک سخنران برنامه با هجمه های مستمر و متعدد برخی سخنرانان مزدور بیگانه و ساختار شکن و موهن به ارزش های دینی که با همراهی و تشویق رسانه های استکبار جهانی و سکوت ،تشویق و توجیه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان گزینشی آن برنامه همراه بوده است،هیچ تناسبی ندارد و هرگز قابل مقایسه نیست.

با این وصف اصولگرایان همدان باتشکر و قدردانی از حضور حماسی اقشار مردم انقلابی و تاکید مجدد بر استقبال  نصایح دلسوزان و علاقمندان و تبعیت پذیری بیش از پیش خود از فرمایشات و رهنمود های حضرت ا... محمدی(نماینده محترم ولی فقیه در استان  و امام جمعه محبوب همدان) همگان را به مطالعه دقیق آنچه در نشست و میزگرد روشنگرانه اصولگرایان همدان اتفاق افتاده است ،دعوت می نمایند و مدعیان شعار تحمل مخالف را نیز به اثبات نسبت خویش با اصلاح طلبی مورد ادعایشان فرا میخوانند .و به مسئولین ارشد استان که هنوز هم بابت غفلت توجیه ناپذیر خود در برابر مطالبات به حق مرجعیت عالی قدر بدهکار و مدیون می باشند،هشدار میدهیم که بدانند ارادت و تبعیت پذیری اصولگرایان خاص نماینده ولی فقیه در استان بوده و همگان هنوز  هم منتظر اثبات تقید شما به فرامین مرجعیت عظیم الشان هستند.

 والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته

اصول گرایان استان همدان

 

دیدگاه شما