وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 17 فروردين 1394 ساعت 10:53   |   کد مطلب: 13757
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)
دولت و مجلس زمینه‌های لازم را برای تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان فراهم آورد تا ایران اسلامی در سایه تلاش جوانان پرشور توانمند و متعهد این مرز و بوم به رشد و بالندگی لازم برسد.

به گزارش نافع،به نقل از شبنم ها؛ سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن بیانیه‌ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: بر روی گستره خاک خانه‌ای از جنس بهشت، میعادگاه مولودی گردید تا اعجاز خالق هستی‌بخش در پیکره زنی از جنس آسمان متجلی شود و شراره‌ای باشد بر تمام پندارهای باطل و عقاید موهومی که هویت زن را با خاک نادانی زنده به گور می‌نمودند.

 

دختری از نسل خورشید که خدای رحمان او را کوثرش می‌خواند در دامان پرمهر پیامبر توحید بالندگی یافت تا سلسله‌ای از ایمان را در خانه ولایت ایجاد نماید و روح زن را به اوج تعالی برساند. آنجا که رضایت خداوند در رضای او و غضبش در خشم اوست.

 

بیستم جمادی الثانی روز طلوع نوری است که با عنایت و لطف بی‌کران جهان‌آفرین بی‌همتا، سوره کوثر بر زمین نازل شد و جلوه عالم خلقت در سیمای انسیه حورا، صدیقه کبری، ام ابیها تجلی یافت.

 

فاطمه(س) آمد و فرهنگ ناب و روح بخش فاطمی را با محوریت معبود وحمایت از رسالت نبوی و دفاع از ولایت علوی به ارمغان آورد. الگوی فاطمی، الگویی جامع برای تحقق اهداف و آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهیدان والا مقام و منویات مقام معظم رهبری است. همچنانکه مقام عظمای ولایت در فرازی از پیام خود به کنگره 7000 شهید زن کشور در 15 اسفند ماه سال 91 ظرفیت زنان ایران اسلامی را در انجام مسئولیت های الهی‌شان و حتی الگو شدن برای زنان سراسر جهان چنین بیان می فرمایند: «در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس، زنانی ظهور کردند که می توانند تعریف زن و حضور او را در ساحت رشد و تهذیب خویش و در ساحت حفظ خانه سالم و خانواده متعادل و در ساحت ولایت اجتماعی و جهاد امر به معروف و نهی از منکر و جهاد اجتماعی را جهانی کنند و بن بست های بزرگ را درهم بشکنند.»

 

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: گرامیداشت هفته زن در سالی که از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، با تأسی از الگوی رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) و در پیروی از ولایت فقیه زمان، به ندای امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته و آمادگی خود را در جهت تحقق شعار سال در همه ابعاد اعلام می داریم.

 

ما زنان این سرزمین همچون دژ محکم در مقابل تمام نقشه های شوم استکبار جهانی و فرهنگ های بیگانه ایستاده و مشی و منش حضرت صدیقه طاهره(س) را سرلوحه زندگی خویش قرار داده و فرهنگ ناب اسلامی را در زندگی خود احیا می کنیم.

 

ما به عنوان یک مادر و زن مسلمان ضمن تلاش در جهت احیای عفاف و حجاب در نهاد خانواده، از همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و دولتی در سطح کشور و استان، اجرا شدن قانون عفاف و حجاب و مبارزه با مفاسد فرهنگی و نهادینه شدن آن را در سطوح مختلف و برخورد قاطعانه با افراد بدحجاب و بی حجاب را خواهانیم.

 

همچنین از دولت و مجلس انتظار داریم در جهت تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان زمینه های لازم را فراهم آورده تا ایران اسلامی در سایه تلاش جوانان پرشور توانمند و متعهد این مرز و بوم به رشد و بالندگی لازم برسد.

ما از دولت و تیم مذاکره کننده کشورمان انتظار داریم همچون گذشته از حقوق حقه ملت ایران اسلامی دفاع کرده و با تبعیت از فرامین امام خامنه ای(مدظله العالی) در پیشبرد اهداف و دستاوردهای هسته ای ایران اسلامی استوار و در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ذره ای کوتاه نیایند.

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند بزرگوارشان حضرت امام(ره) ، بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی بیعت نموده و ان شاءالله همچنان استوار، همراه با زنان این سرزمین در جهت گسترش ترویج فرهنگ فاطمی گام بر می دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما