وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 13:41   |   کد مطلب: 8877
رئيس پليس آگاهي استان همدان از اجرايي شدن مبارزه با سرقت منازل به منظور گسترش و ارتقاء سطح آگاهي عمومي جامعه نسبت به جرم سرقت خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ فرامرز به­گذر با اعلام اين خبر گفت: به منظور گسترش و ارتقاء سطح آگاهي عمومي جامعه نسب به جرم سرقت، تبعات و نتايج آن و با هدف بهره برداري از ظرفيت ها و پتانسيل موجود، طرح عملياتي مبارزه با سرقت در استان همدان به اجرا درآمد.

اين مقام انتظامي افزود: در اين طرح که به مدت 3 روز به مرحله اجرا گذاشته شد 4 نفر سارق حرفه اي دستگير و 4 فقره سرقت کشف شد .

وي در ادامه و در همين راستا توصيه ها و هشدارهايي را براي شهروندان هنگام ترک منازل ذکر کرد و گفت: حدالامکان هنگام عزيمت به سفر منزل خود را به شخص اميني بسپارند، از روشن گذاشتن مداوم لامپ منزل خودداري کنند و در صورت امکان از تايمر جهت روشنايي استفاده کنند. والدين بايستي فرزندان خود را هنگام باز کردن درب منزل و مواجه با افراد ناشناس توجيه و مورد آموزش قرار دهند، اگر در يک مجتمع چند واحدي سکني دارند به نحوي برنامه ريزي کنند که کل ساختمان به صورت يک باره خالي از سکنه نگردد.

سرهنگ به گذر از برنامه ها و طرح هاي پليس براي مبارزه با اين قبيل جرايم خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر طرح هاي عملياتي، پليس در نظر دارد با اجراي طرح ها و برنامه هايي در همين محور اين قبيل جرايم را به حداقل رسانده و سطح آگاهي عمومي جامعه و همکاري مردم با پليس را افزايش دهد.

رئيس پليس آگاهي استان همدان در بخش پاياني سخنان خود، استفاده از سيستم هاي هشدار دهنده و ضد سرقت و اتصال آن ها به مراکز فوريت هاي پليسي، درب و پنجره هاي مستحکم و داراي حفاظ و قفل هاي مناسب مانند قفل هاي سوييچي و کتابي را از جمله مهمترين عوامل بازدارنده و کاهش سرقت ها بر شمرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما