وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 12:38   |   کد مطلب: 14423
دستگیری باند سارقان مجتمع های مسکونی در همدان
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از انهدام یک باند سارقان اماکن خصوصی و کشف 91 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد در سطح شهر همدان که با شیوه و شگرد بازکردن قفل درب یا تخریب قفل همراه بود تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، اداره تشخیص هویت و اداره اطلاعات جنایی تشکیل شد.

وی افزود: با بررسی دلایل و مدارک به دست آمده از صحنه های سرقت و بازبینی فیلم های ضبط شده توسط دوربینهای مدار بسته، سارقان دو مرد جوان با صورت پوشیده بوسیله ماسک و کلاه بوده که اموال مسروقه را با خودرو پیکان وانت منتقل می کردند.

سرهنگ زارعی اظهار کرد: با استعلام آدرس و مشخصات مالک خودرو هویت یکی از سارقان شناسایی که با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در محل اختفاء خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، ابزار آلات تخریب قفل از قبیل دیلم و تایلیور کشف کردند و برای بازجویی بیشتر سارق به پلیس آگاهی منتقل شد که در نهایت با معرفی همدستش، او نیز دستگیر شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی به 91 فقره سرقت از اماکن خصوصی و انباری مجتمع های مسکونی اعتراف کردند و در این راستا دو نفر از خریداران اموال مسروقه که عمده وسایل سرقتی را با علم و آگاهی از مسروقه بودن آن خریداری می کردند نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما