وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 8 شهريور 1394 ساعت 17:50   |   کد مطلب: 16218
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از هوشياري پليس اين شهرستان در ناکام گذاشتن سارقان احشام در حين سرقت خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر بيان داشت: صاحبان احشام در بخش" لاله جين"  با درست کردن آغل صحرايي در زمين هاي کشاورزي خود در اين بخش ،راهي را براي سهولت در چراندن دام هاي خود ابداع کرده بودند و شب گذشته در پي کار و تلاش روزانه از فرط خستگي مغلوب خواب شدند.

اين مقام انتظامي افزود: سارقان نيز از اين فرصت استفاده نموده و با خارج کردن گله احشام از آغل به قصد سرقت ،قصد بارگيري احشام را در خودرويي که بدين منظور در نظر گرفته بودند،داشتند که در طول مسير و در تاريکي شب با روئيت چراغ گردون خودروي پليس که در آن حوالي در حال گشت زني بوده فرار را بر قرار ترجيح دادند.

وي در خاتمه عنوان داشت: صبح امروز که صاحبان اين احشام سراسيمه وارد کلانتري لالجين شده و خبر از سرقت احشام و آثار مشهود آن بر روي درب آغل ، که از شکستن قفل اين درب حکايت داشت،  با شنيدن ناکام ماندن سارقان در سرقت، شکر خداوند را بجا آورده و با ابراز رضايت از عملکرد کارکنان انتظامي لالجين، احشام خود را تحويل گرفتند.

خلافي خودرويي بيش از 10 ميليون ريال باشد خودرو تا پرداخت كامل ديون دولتي در توقيف پليس قرار خواهد گرفت ،لذا خودرو مذكور جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شد .

سرهنگ حسين طلايي با اشاره به ظرفيت هاي قانون جديد راهور در كنترل رفتار حادثه ساز رانندگان متخلف اعلام كرد : استعلام جرائم معوقه و همچنين نمره منفي رانندگاني كه اقدام به انجام تخلفات حادثه ساز و همچنين رانندگي خطرناك نموده اند در لحظه متوقف نمودن خودرو انجام و درصورتي كه خودرو داراي جرائم معوقه بيش از ده ميليون ريال بوده خودرو متوقف و در مواردي هم كه راننده داراي نمره منفي بيش از حد نصاب باشد گواهينامه وي اخذ خواهد شد.

 وي در ادامه گفت: همچنين در محل تصادف از رانندگاني كه داراي حالات غير ارادي و مشكوك به استفاده از مواد افيوني و مسكرات مي باشند تست اعتياد با كيت هاي مخصوص انجام و در صورت مثبت بودن ، ضمن سير مراحل قضايي ، راننده به مدت شش ماه از رانندگي محروم و مبلغ 2 ميليون ريال جريمه خواهد شد .

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما