وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 شهريور 1394 ساعت 14:35   |   کد مطلب: 16426
فرمانده انتظامي فامنين:
سارق حرفه اي با 20 فقره سرقت دستگیر شد
فرمانده انتظامي فامنين از دستگيري يک سارق حرفه اي توسط کاراگاهان پليس آگاهي خبر داد.

به گزارش نافع به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ بزرگ علي نوري بیان کرد: به دنبال اجراي طرح هاي مبارزه با سرقت، کاراگاهان پليس آگاهي انتظامي شهرستان موفق به دستگيري سارقي شدند که داراي بيش از 20فقره  سابقه سرقت در نقاط مختلف استان و کشور مي باشد.

سرهنگ نوري افزود: پس ازدستگيري وانتقال سارق به مقررانتظامي کارگاهان اگاهي با انجام بازجوئي هاي فني وعلمي، پرده از سرقت هاي متعدد وي در شهرهاي همدان، فامنين، رزن، ساوه و... برداشتند.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: اين سارق با شگردي خاص و با استفاده از عناوين ادارات و سازمان هاي مختلف پس از شناسايي منازل، در فرصت مناسب اقدام به سرقت وجوه نقد و طلاجات موجود در منزل مي کرده است.

سرهنگ نوري اظهار داشت: در ادامه دستگيري اين سارق حرفه اي تعدادي از مالباختگان شناسايي شدند و متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شد.

فرمانده انتظامي فامنين در خاتمه خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: از بازنمودن درب منزل به روي اشخاصي که به بهانه مامور ادارات  (آب،برق،کميته امداد و غيره) مراجعه مي نمايند خود داري نمايند وپس از ديدن کارت شناسايي معتبر از طريق ايفون يا چشمي درب، يا از طرق ديگر، پس ازاطمينان خاطر ازمامور بودن مراجعه کننده درب منزل را باز نمايند.

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما