وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 11:26   |   کد مطلب: 8711
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر فروش یا واگذاری امتیاز تیم الوند همدان به یکی از شهرستان‌های استان گیلان را تکذیب کرد.

سیدعبدی‌افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگارما گفت: طی دو روز گذشته موضوع فروش یا واگذاری امتیاز باشگاه فرهنگی ورزشی الوند همدان دوباره در برخی رسانه‌ها و محافل شنیده شده اما چنین چیزی به هیچ‌وجه صحت ندارد.

وی درخصوص فروش امتیاز الوند همدان به سپیدرود رشت تصریح کرد: این موضوع به دو ماه پیش برمی‌گردد که دوباره مطرح شده اما این اتفاق قطعی نشده است.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: اگر فروش یا واگذاری امتیاز باشگاه فرهنگی ورزشی الوند همدان به رشت قطعی شده باشد طبیعتا باید روال قانونی و اداری این کار از سوی هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان همدان صورت بگیرد که چنین چیزی در روزهای اخیر در دستور کار دستگاه ورزش همدان قرار نگرفته است.

چندی پیش خبر فروش امتیاز الوند به اسلامشهر روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت که این مسئله منتفی شد. پس از آن شهرداری همدان چراغ سبز خود مبنی بر تیمداری با الوند را نشان داد که گویا این اتفاق هم رنگ واقعیت به خود نگرفته و حالا از رشت به دنبال خرید امتیاز تیمی هستند که شناسنامه و اعتبار فوتبال همدان محسوب می‌شود.

منبع:فارس

دیدگاه شما