وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 11:52   |   کد مطلب: 16787
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اظهار تأسف از عملکرد برخی مسئولان در برگزاری همایش برای تمجید از سران فتنه، خبر حضور نماینده ولی فقیه در این برنامه را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش نافع، پنجشنبه 23 مهر همایشی که گفته می شود؛ هدف از برگزاری آن، "بزرگداشت سید کاظم اکرمی، مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش" است در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

به گزارش منابع خبری در این همایش، اکرمی به سخنرانی پرداخته و حضور خود در کابینه میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه را برای خود افتخار دانسته و اعلام کرد که «از میرحسین چیزهای زیادی آخوخته ام».

اکرمی در جای دیگر از سخنرانی خود ادعا کرده که بهترین دوران آموزش و پرورش و زمان شکوفایی این وزارت خانه در دوران میر حسین بوده است.

همچنین در خبرها آمده است که این جملات وی در خصوص یکی از سران فتنه با تشویق حضار نیز همراه شده و استاندار همدان و امام جمعه این شهر نیز در این مراسم حضور داشتند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با رد این شایعه اعلام کرد که متن کامل سخنرانی و زمان حضور نماینده ولی فقیه در این همایش با استناد به تصاویر ضبط شده، کاملا مشخص و این اظهارات پس از خروج ایشان از سالن همایش بیان شده است.

حجت الاسلام ناصر نقوی با بیان اینکه از حضور آیت ا... محمدی در این همایش سوء استفاده شده، اظهار کرد: دلیل حضور ایشان، صرفا برای بزرگداشت خدمتگزاری یکی از مدیران و با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص همدلی و همزبانی بوده و بلافاصله پس از سخنرانی، سالن را ترک کرده اند.

وی ادامه داد: پس از خروج ایشان و با یک وقفه با نهایت تاسف و تأثر، مراسم به سمت و سوی دیگری رفته است.

حجت الاسلام نقوی تصریح کرد: به یقین اگر شخصیتی نظیر آیت ا... محمدی در این برنامه حضور داشت؛ هرگز کسی به خود جرئت تمجید از سران فتنه در حضور ایشان را نمی داد.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف میرحسین و امثال وی که ملت ایران، آن ها را "سران فتنه" نامیده اند؛ کاملا مشخص است و تعجب می کنم از کسانی که هنوز دارند آب در آسیابی می ریزند که چرخش آن تنها به نفع دشمنان است.

حجت الاسلام نقوی با اظهار تأسف از بیان چنین اظهاراتی تصریح کرد: سوء استفاده کردن از چنین همایش هایی، راه به جایی نمی برد و خرابکاری های گذشته و باطن خبیثانه سران فتنه و نقشه هایشان، هیچ گاه با چنین برنامه هایی محو نمی شود.

پایان پیام/م.ت

 

دیدگاه شما