وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 31 تير 1393 ساعت 23:05   |   کد مطلب: 8537
تکذیب ورود ۳ قلاده شیر به تویسرکان از سوی محیط زیست
رئیس اداره محیط زیست تویسرکان ورود سه قلاده شیر در شهرستان تویسرکان را تکذیب کرد.

امیر شیراوند در گفت و گو با خبرنگارنافع ،  درباره شایعات فرار سه قلاده شیر در شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: در حال حاضر در منطقه اشترمل حضور داریم و محیط بانان ما تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر صحت این ادعا اعلام نکرده اند.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به تماس گرفته شده بازرسی مجددی صورت و با ردیابی انجام شده در منطقه متوجه شدیم که جای پنجه هایی که برخی گزارش دادند متعلق به پنجه های گربه است که متأسفانه عده ای سعی در شایعه پراکنی دارند.

رئیس اداره محیط زیست تویسرکان با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ کدام از گزارشات صحت نداشته است، از افرادی که این گونه شایعات را پراکنده می کنند خواست در صورت مشاهده شایعه گرانی، این افراد توسط مسئولان ذی ربط شناسایی و دستگیر خواهند شد.

شیراوند ابراز کرد: با توجه به شواهد موجود احتمال وجود گراز است که سبب شده تا عده ای با مشاهده از فاصله دور و به دلیل وجود شایعات تصور کنند که شیر دیده اند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عده ای پرواز بالگرد در شهرستان را به وجود شیر نسبت می دهند، تأکید کرد: تمامی این خبرها شایعه ای بیش نیست و مردم خود را به دلیل این شایعات بی پایه و اساس خود نگران نکنند.

دیدگاه شما