وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 2 شهريور 1394 ساعت 10:44   |   کد مطلب: 16034
مطالبات مردم تویسرکان از رئیس جمهور چیست؟
فردا رئیس جمهور به همدان سفر می کند و مردم سخت کوش و شهیدپرور تویسرکان از دولت در خواست هایی دارند که از طرف یکی از شهروندان برای ما ارسال شده است.

به گزارش نافع، در متن ارسالی آمده است:

*راه ارتباطی و دسترسی به تویسرکان همچنان با وجود وعده های داده شده اصلاح نشده و با وجود چندین سال از شروع عملیات اجرایی دو خطه نمودن جاده جوکار - تویسرکان  و کنگاور - تویسرکان همچنان مردم تویسرکان مجبور به تردد در راه نا ایمن و پر خطر هستند.

 

*وعده راه ارتباطی مستقیم بین تویسرکان به همدان که می توانست از دره خرمرود و روستای شهرستانه به گنجنامه همدان با احداث تونلی کوچک انجام پذیرد نیز همچنان در بلاتکلیفی طرح و برنامه و... خاک می خورد و مردم تویسرکان، گردنه هزار پیچ خرم رود تویسرکان  به گنجنامه همدان را طی می کنند.

 

*مشکل آب نیز دغدغه گروهی دیگر از دوستان بود که می گفتند اگر بر اساس وعده های داده شده سد خرمرود را احداث کرده بودند؛ امروز مشکل خشکسالی مردم خرمرود را مجبور به ترک دیار ومهاجرت به تهران وکرج نمی کرد.

 

* بارها مسئولان وعده افتتاح بیمارستان شهرک قائم را داده اند. آیا این بار نیز وعده ایی جدید را وعده می دهند یا کلنگ تدبیر و امید، مشکلاتش را در هم می شکند؟

 

* وعده پارک و فضای سبز چند هکتاری که استاندار در همایش پیاده روی خانوادگی اردیبهشت 93 داد.

 

* نا بسامانی تپه نورالشهدا و بی توجهی مسئولان به آرامگاه شهدای گمنام تویسرکان

 

* کار نکردن برای ثبت جهانی آرامگاه حضرت حیقوق نبی (ع) ومحوطه اطراف آن در یونسکو

 

ص.ع یکی از شهروندان تویسرکانی

دیدگاه‌ها

خیلی خوب مقداری از مطالبات مردم تویسرکان بازگو شد متشکریم
راه شهرستانه - گنجنامه 45 کیلومتر است که مسیری بسیار کوتاه تر از مسیر تویسرکان - جوکار - همدان است. اما گردنه گنجنامه گردنه ایی خطرناک است که هزران پیچ دارد و باید اصلاح شود یا تونل زده شود.
لطفا از مسیولین سوال کنید که چرا بیمارستان قایم تویسرکان بعد از 30سال هنوز تکمیل نشده است؟
تویسرکان فاقد امکانات اولیه بهداشت درمان است. بیمارستان ولیعصر تویسرکان قدیمی و مستهلک است و پاسخگوی نیاز مردم نیست. بیمارستان قایم نیز سالهاست که نیمه کاره رها شده است.
تونل گنجنامه به روستای شهرستانه تویسرکان تمام مشکلات مردم تویسرکان را حل می کند
واقعا گردنه گنجنامه خطرناک است وهر لحظه خطر سقوط خودرو به دره های عمیق صدمتری وجود دارد.
باسلام مشکلات تویسرکان بی نهایت است.مثلا درمانگاه فرهنگیان تویسرکان اسکلت آهنیش پوسید اما ساخته نشد و یا یادمان شهدای گمنام تویسرکان در تپه نورالشهدا نیز به حال خود رها شده است و سرنوشتی همچون پروژه های نیمه کاره دیگر دارد.
لطفا خبر های بیشتری از تویسرکان بگدارید
از تویسرکان چرا خبر و گزارش نمی گزارید؟

دیدگاه شما