وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 09:20   |   کد مطلب: 15633
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از برگزاری اولین نشست منطقه ای تبیین وضعیت اجتماعی کشور و مشارکتهای نهادمند اجتماعی در همدان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا، محمد ابراهیم الهی تبار بیان کرد: در این نشست منطقه ای - تخصصی که در روزهای 14 و 15 مرداد ماه جاری به میزبانی همدان برگزار می شود، فرمانداران شش استان خوزستان، ایلام، مرکزی، کرمانشاه، لرستان و همدان و همچنین مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور حضور دارند.
وی با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح دانش سازمانی مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی در موضوعات اجتماعی، اهداف برگزاری این نشست را تقویت رویکرد توسعه ای در حوزه های مختلف اجتماعی و افزایش میزان اثر بخشی نقش مشارکت های نهادمند اجتماعی در کشور برشمرد.
الهی تبار همچنین بازنمایی و رصد وضعیت اجتماعی کشور همراه با استاندارد سازی فرآیندهای مدیریت مشارکت های نهادمند اجتماعی و سازمان های مردم نهاد را از دیگر اهداف برگزاری این نشست دانست.
وی یادآوی کرد: در این همایش دو روزه مدیران کل سازمان های بهزیستی، محیط زیست، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و صنایع دستی از شش استان حضور دارند.
وی گفت: در این همایش علاوه بر بررسی و رصد وضعیت اجتماعی، راههای ارتقاء سرمایه اجتماعی، نهادمند کردن مشارکتهای مردمی و ابعاد لایحه قانون سازمان های مردم نهاد نیز تشریح می شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما