وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 2 شهريور 1394 ساعت 15:30   |   کد مطلب: 16038
به نام مردم به کام دولت! دستور استانداری همدان به ادارات برای نصب تصاویر رئیس جمهور به نام ستاد مردمی!+سند
حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، فردا و برای نخستین بار پس از تصدی این سمت به همدان سفر می کند و از چند روز پیش بنرهای متعددی با تصویر وی در مرکز استان و سایر شهرها نصب شده است.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، از تعداد خارج از حد شمارش بنرهای تبلیغاتی برای سفر یک روزه رئیس جمهور که بگذریم؛ نکته اصلی درج عنوان "ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید" در پایین همه آن ها است که واکنش های متعددی را به دنبال داشته است.

انتشار خبری با عنوان تبلیغات افراطی فعالان سیاسی برای استقبال از رئیس جمهور در همدان/ ایست! رئیس جمهور راضی نیست" در سایت خبری راه دانا، واکنش ها و اعتراضات مردم، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی استان نسبت به سوء استفاده از نام مردم از طرف فعالان سیاسی را به دنبال داشت.

دامنه این اعتراض ها تا شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز کشیده شده تا اینکه انتشار تصویر نامه ارسال از طرف استانداری به ادارات در یکی از این شبکه ها با عنوان " شيوه نامه نصب بنرهاي استقبال از دكتر روحاني توسط ادارات به نام ستاد مردمي!" پرده از ماجرا برداشت.

در این نامه آمده است:"

مديران كل و رؤساي محترم دستگاههاي اجرايي استان همدان

موضوع: تبليغات محيطي سفر

سلام عليكم

احتراما با عنايت به سفر قريب الوقوع رئيس جمهور محترم و كاروان تدبير و اميد به استان همدان و با توجه به دستورالعمل اجرايي تبليغات دستگاه هاي مرتبط با سفر استاني كاروان تدبير و اميد، مقتضي است دستور فرماييد به منظور ايجاد نظم و انسجام در تبليغات محيطي، موارد ذيل به دقت و به صورت كامل مطمع نظر قرار گيرد.

1- طراحي، چاپ و نصب هرگونه بنر، پوستر و توزيع بروشور از طرف كليه نهادها و سازمانهاي دولتي و يا خصوصي بايد با هماهنگي وتاييد اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني استانداري صورت پذيرد.

2- درج نام،‌لوگو و نشان نهادها و سازمانهاي دولتي در زير بنرها، پوسترها و بروشورهاي تبليغاتي ممنوع بوده و در صورت مشاهده، جمع آوري خواهد شد.

3- نصب تصاوير شخصيت هاي دولتي (به استثناي رئيس جمهور محترم) ممنوع بوده و در صورت مشاهده جمع آوري مي شود.

4- كليه اقلام تبليغي منتشره توسط نهادها و سازمانهاي دولتي با زيرنويس واحد تحت عنوان «ستاد مردمي استقبال از كاروان تدبير و اميد» تهيه، نصب و توزيع گردد.

احسان شهابی

مشاور استاندار و مدير كل روابط عمومي و اطلاع رساني"

 

سوء استفاده از نام مردم

درواقع بسیاری از ادارات با هزینه دولتی و به نام مردم، اقدام به طراحی و نصب برای خوش آمد گویی به رئیس جمهور کرده اند، اما بهروز کارخانه ای، مسئول ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید، روز گذشته به خبرنگار ما اعلام کرد که همه هزینه ها از طرف مردم و حامیان انتخاباتی رئیس جمهور صورت گرفته است!

وی، مدیرعامل هلال احمر در همدان است که پیش از این، مسئولیت ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال 92 را عهده دار بود.

این تبلیغات افراطی به اسم "ستاد استقبال مردمی" در شرایطی رخ می دهد که وضعیت اقتصادی استان نامناسب بوده و تورم، بیکاری و فقر بیداد می کند.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه‌ها

روسیاهی به زغال دان می ماند. کف می رود اما ریگ باقی می ماند.

دیدگاه شما