وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 فروردين 1394 ساعت 10:10   |   کد مطلب: 13610
شعار امسال مقام معظم رهبری نقطه عطفی بزرگ برای ملت و دولت است
معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: رضایتمندی مسافران مهمترین هدف مسئولان و دست اندرکاران اجرایی استان همدان در ستادهای تسهیلات نوروزی استان همدان است.

به گزارش نافع، محمودرضا عراقی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت ستادهای تسهیلات نوروزی استان همدان اظهار کرد: در طول این تعطیلات نظارت کافی بر عملکرد مراکز عرضه مواد غذایی، غذاخوری ها، هتل ها و بهداشت و تمیزی سرویس های بهداشتی، راه ها و خیابان ها صورت می گیرد و مسوولان اجرایی با آمادگی کامل در خدمت مسافران نوروزی هستند.

وی بیان داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش سفرها به استان نسبت به سال قبل بوده ایم و امیدوارم این روند تا پایان تعطیلات نیز با افزایش چشمگیر همراه باشد.

عراقی با قدردانی از دست اندرکاران و فعالان ستادهای تسهیلات و خدمات رسان در نوروز امسال گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری ها، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، راه و شهرسازی و دیگر دستگاه های اجرایی تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی بهینه به مسافران نوروزی بکار گرفته اند.

وی یادآور شد: هدف مسوولان ارشد استان این است که مسافران نوروزی از تمام خدمات ارایه شده در بخش های مختلف به ویژه در حوزه بهداشتی رضایت کامل داشته باشند.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: باوجود بارش ها در روزهای اخیر خدمات رسانی مناسب به خصوص در اسکان مسافران نوروزی در سطح استان همدان صورت گرفته است.

استان همدان با یک هزارو 750 اثر تاریخی طبیعی همواره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، تپه هگمتانه و گنبد علویان، حمام حاج آقا تراب نهاوند، خانه لطفعلیان ملایر، خانه مسعودی و آرامگاه میررضی الدین آرتیمانی و بقعه حیقوق نبی (ع) از مهمترین آثار تاریخی و باستانی این استان است که همه ساله مورد بازدید گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

سنگ نوشته های گنج نامه، کلیساهای آنجلی و گریگوری، حمام قلعه، کاروانسرای صفوی، آب انبارها، خانه های قدیمی و باغ نظری در همدان از دیگر آثار تاریخی مورد توجه گردشگران نوروزی استان همدان است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما