وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 15:51   |   کد مطلب: 15562
همرزم شهید تازه شناسایی شده در همدان:
شهید محمدزاده پیش از عملیات حالی عجیب داشت
شهید محمدزاده پیش از عملیات حالی عجیب داشت
شهيد محمد زاده انسان بسيار شوخ طبعي بود و هميشه فضاي شادي را ايجاد مي‌كرد، اما پیش از عملیات و زمانی که بچه‌ها شروع به خواندن زيارت عاشورا در داخل ميني بوس كردند؛ حال شهيد محمدزاده بسيار عرفاني شد به طوریکه همه متوجه شدند.

به گزارش نافع، همرزم شهید امیر مسعود محمد زاده با بیان این مطلب افزود: در عمليات خط غربي جزيره مجنون 20 شهريور سال 1365 با شهيد امير مسعود محمدزاده آشنا شدم.

حجت الله ایزدی با اشاره به خاطرات خود از شهید بیان کرد: دشمن در منطقه بودند براي اينكه بتوانيم اين كار دشمن را كنترل كنيم قرار شد گردان 54 عملياتي را انجام دهد كه شهيد عليزاده و بنده نيز در همين گردان جز دسته ويژه 54 بوديم.
وي خاطر نشان كرد: شب بيستم شهريور ماه سال 65عمليات آغاز شد و ما پارو زنان در يك موقعيتي پشت سر دشمن قرار گرفتيم كه بچه‌هاي غواص كارشان را شروع كردند.
ايزدي تصريح كرد: بعد از پاكسازي بچه‌هاي غواص، دسته ويژه كه بنده و شهيد محمدزاده هم در آن حضور داشتيم وارد عمل شديم تا منطقه را پاكسازي كنيم و اين در حالي بود كه نيرو‌هاي عراقي پشت سر ما مانده بودند كه در داخل يك سنگري كمين كرده بودند كه افرادي كه در تيرسشان بود را مي‌زدند.
وي افزود: شهيد محمدزاده نيز توسط يكي از همين تك تيرانداز‌هاي دشمن مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت رسيدند.
ایزدي خاطر نشان كرد: شهيد عليزاده انسان بسيار شوخ طبعي بودند كه در كنار ديگر دوستان هميشه يك فضاي شادي را ايجاد مي‌كردند اما شب عمليات همه يك مانوري داشتيم كه انجام شد و روز بعد كه حركت كرديم بچه‌ها شروع به خواندن زيارت عاشورا در داخل ميني بوس كردند حال شهيد محمدزاده بسيار دگرگون و عرفاني بود و اين حالت ايشان را متوجه شده بودند.
همرزم شهيد محمد زاده ادامه داد: ما كه با قايق وارد منطقه عراقي‌ها شديم و اين در حالي بود كه فاصله ما با عراقي‌ها آب بود و هيچ جاده خاكي وجود نداشت وقتي شب عمليات انجام شد تعدادي از عراقي‌ها كه پشت سر ما بودند كه همين‌ها نيز شهيد محمد زاده را به شهادت رساندند فردا صبح پاتك زدند و دوباره منطقه‌اي را كه ما آزاد كرده بوديم گرفته بودند و همين موضوع باعث شد تا نتوانيم پيكر اين شهيد را به عقب برگردانيم.
ایزدی گفت: بايد قدر اين گوهر‌هاي دردانه و گران‌بها را بدانيم چرا كه با خون اين شهيدان بود كه عزت و سربلندي نظام اسلامي تا كنون بر تارك تاريخ جان درخشيده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما