وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 تير 1394 ساعت 18:10   |   کد مطلب: 15053
برگزیدگان دومین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی در همدان تجلیل می‌شوند
سرپرست حوزه جوانان هلال احمر استان همدان از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم و عکس مستند بشردوستی پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش نافع، مریم پاک بین افزود: نزدیک به یک هزار اثر از سراسر کشور به این دوره از جشنواره ارسال شده كه بعد از بررسی، 40 اثر از ۲۰ استان توانسته‌اند به جمع منتخبان این جشنواره راه پیدا کنند.

 وی بیان کرد: این جشنواره با موضوعات جلوه های بشردوستی، نوعدوستی و نیکوکاری در سفر، صلح، دوستی، تفاهم و پیشگیری از خشونت، خدمات داوطلبانه و رفتارهای بشردوستانه در سفر، فرهنگ استفاده بهینه از منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست، مشارکت در خدمات عام المنفعه و کمک رسانی به یکدیگر، رویدادهای بشردوستانه موثر طرح سحاب، فرهنگ و سبک صحیح رانندگی، رعایت حقوق همنوعان و حفظ کرامت انسانی آن ها و آیین ها و مناسبت های نوروزی، نوروز امسال در دو بخش عکس و فیلم برگزار شد.

پاک بین گفت: ارتباط، انطباق و تناسب موضوع با محورهای فراخوان، سوژه غیرتکراری و غیراقتباسی، سهولت انتقال پیام، مستند بودن و پویایی مضمون(غیرتصنعی)، عمیق بودن و اثرگذاری و اهمیت واولویت موضوع از شاخص های تخصصی و محتوایی در نظر گرفته شده براي داوري اين جشنواره بوده است.

وی اعلام کرد: رعایت مقررات، کیفیت، زاویه، کادربندی، ترکیب بندی و تدوین ازديگر شاخص های فنی در نظر گرفته شده در انتخاب آثار برتر بوده است.

پاک بین ادامه داد: لازم به ذكر است از همدان دربخش عكس كيارش كرمي و در بخش فيلم، مجتبي كرم پور وعلي نهري ملايري جزء منتخبان اين جشنواره بودند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما