وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 11:44   |   کد مطلب: 13428
رونمایی از نخستین تندیس بشر دوستی کشوردر مدرسه آیت الله معصومی همدان
مدرسه آیت الله معصومی همدان روز سه شنبه با حضور استاندار همدان به عنوان اولین مدرسه بشردوستی معرفی شد.

به گزارش نافع، استاندار همدان روز سه شنبه در آیین رونمایی از تندیس بشر دوستی در مدرسه آیت الله معصومی همدان گفت: آرمان مشترک بشر همان بشر دوستی است و دانش آموزان این مدرسه به بهترین شیوه این آرمان را بروز داده و کار خود را در دنیا الگو کرده اند.

محمد ناصر نیکبخت عنوان کرد: دانش آموزان این مدرسه در همدردی و عشق به معلم کاری کردند که در حافظه و خاطره استان و حتی کشور به یاد می ماند و یکی از بهترین خاطره ها برای خود آنها نیز خواهد بود.

نیک بخت با اشاره به تراشیدن موی سر دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی در همدردی با معلم خود که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند گفت: دانش آموزان این مدرسه الگوی نوع دوستی در کشور و استان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز در این آیین گفت: دانش آموزان دبستان آیت الله معصومی در راستای همدردی با معلم خود موی سر خود را تراشیده و اولین مدرسه بشر دوستی را در استان و کشور به نام خود ثبت کردند.

بهروز کارخانه ای افزود: دانش آموزان این مدرسه در راستای اهداف جمعیت هلال احمر که نجات جان انسان ها و ترویج صلح و نوع دوستی است عمل کرده اند و امیدواریم همواره در راستای اهداف بشر دوستانه حرکت کرده و الگویی برای تمام افراد جامعه باشند.

دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی همدان دی ماه امسال با تراشیدن موی سر خود با محمد رضا قادری معلم ورزش این مدرسه و قهرمان دوچرخه سواری آسیا که این روزها با سرطان ریه دست و پنجه نرم می کند ابراز همدردی کردند و این حرکت انسان دوستانه موجب شد تندیس بشردوستی امروز در این مدرسه رونمایی شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما