وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 14:35   |   کد مطلب: 13137
با هدف گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه صورت گرفت؛
تجلیل از منتخبان جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در همدان
تجلیل از منتخبان جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در همدان
همزمان با سالروز میلاد پر برکت حضرت زینب(س)، دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی با تجلیل از برگزیدگان در همدان به کار خود پایان داد.

به گزارش نافع، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در این آیین گفت: این جشنواره با هدف تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه برگزار شد.

سرهنگ علیرضا خزایی افزود: تاثیر رسانه‌ها در ترویج قانون‌گرایی و نظم‌پذیری، ظرایف روانشناختی و نشر و تحلیل اخبار، حوادث و رویدادها، ایجاد جامعه‌شناختی تهیه و تدوین و انتشار اخبار عمومی، ساز و کارهای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس با مردم از محورهای اصلی این جشنواره بود.

وی اظهار داشت: فراخوان این جشنواره 6 ماه پیش داده شد و بیش از 500 اثر در سه بخش گزارش، مصاحبه و خبر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری در مرحله نخست 180 اثر انتخاب و در داوری نهایی 9 اثر برتر معرفی شدند.

در پایان از برگزیدگان با اهدا لوح سپاس، جایزه نقدی و تندیس جشنواره قدردانی شد.

در بخش خبر به ترتیب آثار مریم قاسمی از خبرگزاری ایلنا، سمیه مظاهری از هفته نامه همدان 1400 و  وحید سیفی از خبرگزاری ایرنا مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه نیز حمید نصرتی قانع روزنامه همشهری، مهدی سهرابی از پایگاه خبری گرو و اسدا... عقیلی اصغر از روزنامه همدان پیام، مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش گزارش نیز علیرضا جهانگیری از ایرنا، مریم بهرامی نوید از همدان‌ پیام و زهرا ذوالفقاری از خبرگزاری مهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود ساختند.

همچنین در این آیین از داوران دومین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی نیز تجلیل شد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما