وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 22:43   |   کد مطلب: 12563
دشمنان با توهین به مقدسات اسلام، عقده درونی خود را آشکار می کنند
هيئت های مذهبي، تشكلهاي اسلامي سياسي و بسيج اساتيد و دانشجويان و كاركنان تويسركان در اعتراض به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) در دانشگاه آزاد تویسرکان فریاد مرگ بر فرانسه سر دادند.

به گزارش نافع، به نقل رودآور از اين گردهمايي كه دومين اعتراض دانشگاه آزاد تويسركان به اهانت به ساحت مقدس پيامبر(ص) بود به همت هيئت های مذهبي، تشكل هاي اسلامي سياسي و بسيج اساتيد و دانشجويان و نیز كاركنان و كانون هاي فرهنگي این واحد، در مسجد دانشگاه برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور مسئولان و اساتيد و كاركنان و دانشجويان واحد تويسركان بر مزار شهداي گمنام دانشگاه آزاد آغاز شد، شرت کنندگان با تجديد بيعت با آرمان هاي شهدا، خشم و انزجار خود را از اقدام بي شرمانه نشریه فرانسوی اعلام کردند.

حجت الاسلام علي محمد برنا عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامی تويسركان در جمع اساتید و کارکنان ، گفت: توهيني كه صورت گرفت جنبه اعتقادي و ديني ندارد بلكه اغراض سياسي پشت آن نهفته است.

دشمنان با توهین به مقدسات اسلام، عقده درونی خود را آشکار می کنند

وی اظهار کرد: ايران به عنوان ام القري جهان اسلام در مقابل اهداف شوم مستكبرين جهان ايستاده و به اعتراف كشورهاي غربي تمام قدرت ها عليه سوريه متحد شده بودند اما تنها ايران مانع از سقوط نظام سوريه شد.

عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامی تويسركان افزود: كشورهاي غربي و صهيونيزم جهاني به قدرت اسلام پي برده و از اين رو چون توان مقابله عقيدتي و فرهنگي با اسلام را ندارند، هرز چندگاهي با توهين به اسلام و مقدسات ديني مسلمانان عقده دروني خود نسبت به اسلام را آشكار مي سازند.

به گزارش رودآور، در این مراسم، بيانيه اي در محكوميت نشریه فرانسوي صادر و توسط يكي از دانشجويان قرائت شد.

در بخشي از اين بیانیه آمده است:

حوادث تروریستی اخیر در کشور فرانسه و در محل دفتر نشریه شارلی ابدو و پس از آن، توهین این نشریه به ساحت مبارک و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی، نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، یک بار دیگر اذهان عمومی ملت‌های آزاده جهان به ویژه مسلمانان را به آنچه در معادلات سیاسی جهان غرب می‌گذرد، معطوف و متوجه کرد.

کافرانی که روزی پیامبر را به جرم هدایت سنگ باران می‌کردند این بار با قلم‌، افکار متعفن خود را نشان دادند به این امید که نور هدایت الهی را خاموش کنند و صد البته که این آرزوی پلید را به گور خواهند برد.

مزدوران صهیونیسم جهانی که یک تشکیک کوچک در افسانه هلوکاست لرزه بر پیکره آنان می‌انداخت و بی‌توجه به نقاب مضحک دموکراسی و حربه نخ نمای آزادی بیان شدید‌ترین برخورد‌ها را با دانشمندان تاریخی می‌کردند این روز‌ها با وقاحت از توهین عده‌ای منحرف به پیامبر رحمت حمایت می‌کنند.

هر چند تمسخر و توهین به ساحت مقدس والا‌ترین بشر در تمام دوران‌ها ازشأن ایشان نمی‌کاهد اما بدون شک نشان دادن غیرت دینی مسلمین در برابر این توهین‌ها می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که زین پس هیچ منحرفی جرأت این غلط‌ها را به خود ندهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما