وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 13 دى 1393 ساعت 10:52   |   کد مطلب: 11991
آیا اینجا واقعا ایران است
تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به پیست اسکی توچال و دیزین در یکی از مناطق تهران است، یعنی جایی در قلب پایتخت این درحالی است که برخی بدون رعایت ضوابط به راحتی با هرنوع پوششی تردد می کنند.

به گزارش نافع به نقل از دانا، عدم رعایت مسائل عرفی در برخی مناطق به خصوص در پایتخت هراز گاهی جنجالی به پا کرده و حواشی خاصی را ایجاد می کند.

اما این بار آژانس عکس اروپا تصاویری را منعکس کرده است که به ایران نسبت داده می شود این درحالی است که به نظر می رسد این تصاویر واقعیت داشته و متاسفانه متعلق به ایران است، تصاویری که افراد بدون رعایت نازلترین حد از پوشش اسلامی اقدام به تردد در پیست اسکی کرده و به سادگی قوانین عرف وشرع را زیر پا نهاده و جو جامعه را مسموم می کنند.

هرچند وجود این صحنه ها در یک کشور اسلامی مایه تاسف و تاثر است و هیچ منطقی این تصاویر را هضم نمی کند اما نکته ای که عمق فاجعه را هویدا می کند انتشار این تصاویر از سوی آژانس عکس اروپاست، کسانی که از هیچ نکته ای برای یورش به ایران فروگذار نمی کنند با پخش این تصاویر سعی در هرچه پررنگ جلوه دادن مسائل داخلی ایران دارند.

در این تصاویر که به ندرت حجابی بر سر بانوان دیده می شود، اختلاط زنان و مردان بسیار مشهود بوده و به نظر می رسد هیچ ضوابطی در این منطقه رعایت نمی شود و پوشش افراد در سبک ها و مدل های نامتعارفی است.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر عدم رعایت ضوابط اولیه پوشش افراد در چنین پیست هایی مطرح شده و تصاویری نیز در دنیای مجازی منتشر شد که نشان دهنده اوج سنت شکنی در این مکان هاست تاجایی که افرادی که پایبند مسائل عرفی وشرعی هستند به اینگونه مکان ها تردد نکرده و عطای آنرا به لقایش می بخشند چرا که جو نامناسب موجود ارزش ساعاتی تفریح را ندارد.

 

این درحالی است که از منابع دولتی و مقامات ذی ربط هیچ خبری مبنی بر رسیدگی به وضع این اماکن دیده نشده و همچنان وضع ناهنجار این مناطق ادامه دارد به طوری که هرروز موارد جدیدی به تخلفات اینگونه اماکن اضافه می شود و هیچ کس پاسخگوی روند صعودی حذف و کمرنگ شدن پوشش اسلامی در اماکن تفریحی و سیاحتی نیست.

سالهاست جامعه شناسان عوامل بروز این ناهنجاریها را فریاد می کشند اما دریغ از گوش شنوایی که به مسائل داخلی اهمیت داده و زمینه ممانعت از سنت شکنی ها را فراهم کند.

 

این درحالی است که اگرچه هم اکنون بروز ناهنجاریها با شیبی ملایم و در سکوتی تدارک دیده صورت می پذیرد اماروزی که چنین افرادی تریبون مطالبه گری به دست گرفته و ادعای آزادی بی حد و حصر کنند، برای حل معضلات اجتماعی و مبارزه با ناهنجاری های تزریق شده به جامعه فرصتی باقی نمانده باشد چراکه علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

تو چرا رفتي از حريم شخصيشون عكس گرفتي؟ شوخي نفرماييد كه متموريت الهي داشته ايد. روي معاويه سفيد با اين اعمال كه هدف وسيله را توجيه ميكند. با دينداري محمدي و علوي سازگار نيست اين حركات زشت شما. كمي برويد حديث بخوانيد و قرآن.
معنی حریم شخصی رو هم فهمیدیم...... شما همون مشغول قرآن و حدیث باش..... واقعا معنی حریم شخصی رو نمی فهمی یا .....
واقعا جای تاسف داره ... کم کاری نیروی انتظامی است که از کوچکترین اظهار وجود در این اماکن ، خودداری میکند ، و آنوقت باید جگر امام زمان عج و ما خانواده های شهدا خون شود... واقعا مسئولین جمهوری اسلامی کسانی که واقعا در این زمینه مسئولیتی دارند و به خواب خرگوشی رفته اند چطور میخواهند جواب امام زمان عج و خون شهدا را بدهند ؟؟؟؟؟؟؟ آیا شهدا خون دادند که مملکت آرام آرام برگردد به نکبتی که در زمان شاه بود ؟؟؟؟ مسئولین جواب بدهند ....
بیچاره رهبرمون .چقدر مظلومه کاری نداره .آقایی که گفتی نیروی انتظامی و آقایی که میگی حریم شخصی و فلان اماممون همه ی اینا رو میدونه .ولی صبوره کاش امامو 1بارم شدببینم.بابا شما دیگه چی هستین کی هستین.شمارابه خداآدم اینقدر دلدار بخدا من شرمندم.رامش هستم 25ساله ازساری مربی کشتی کج دربلوارکشاورزان.درخدمت حاجقاسم وامامم هستم.ایمیلم هست.درخدمتم باگروه6نفره ام.

دیدگاه شما