وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 4 دى 1393 ساعت 11:13   |   کد مطلب: 11786
«یوتاپ» روایت مقاومت سردار ایرانی در همدان به روی صحنه می‌رود
نمایش «یوتاپ» به نویسندگی و کارگردانی مجید بهرامی‎نژاد در همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش نافع، پس از اجرای نمایش موفق «آواز ستاره‌ها» در مجموعه تئاتر شهر همدان که علاقه‌مندان بسیاری را به دیدن خود فراخوانده بود بار دیگر مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی، میزبان اجرای نمایش «یوتاپ» کار دیگری از هنرمندان تئاتر شهرستان همدان خواهد بود.

نویسنده و کارگردان نمایش «یوتاپ» با بیان اینکه این نمایش دومین کار وی پس از نمایش عروسکی «عروسک و نجار» است که در جشنواره بین‌المللی عروسکی «یونیما» شرکت کرده، اظهار داشت: در این کار بازیگرانی چون میلاد احمدلو، پریا مهاجرانی و عاطفه الماسی ایفای نقش کرده‎اند.

مجید بهرامی‎نژاد گفت: دستیار کارگردان این نمایش علی باغیان و محمد موسوی و منشی صحنه نیز فاطمه پوراقبالی است که محسن حق‌شناس ساخت ماسک و زهره اسماعیلی طراحی سنگ تراش‌ها را نیز برعهده دارند.

وی با بیان اینکه «یوتاپ» نام خواهر «آریوبرزن » سردار ایرانی و به معنای «همیشه درخشان» است، گفت: شخصیت‌های این نمایش بیشتر دستمایه‌ای برای بازگو کردن برخی از هویت‌های از دست رفته ماست.

این هنرمند تصریح کرد: داستان این نمایش در مورد قصه آریوبرزن و حمله اسکندر به ایران است که «یوتاپ» خواهر «آریوبرزن»، چوپانی که راه را به اسکندر در این حمله نشان داده و راهنمایی کرده بود دستگیر و محاکمه می‌کند و...

بهرامی‎نژاد افزود: این نمایش همه روزه از 4 تا 15 دی، ساعت 17 در سالن اصلی تئاتر شهر مجتمع فرهنگی، سینمایی شهیدآوینی واقع در بلوار بعثت به روی صحنه خواهد رفت.

مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما