وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 8 آبان 1393 ساعت 10:24   |   کد مطلب: 10501
تئاتر عاشوراییان در همدان برگزار می شود
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان لز برگزاری همایش بزرگ تئاتر عاشوراییان در دهه سوم محرم خبر داد.

به گزارش نافع، داوود ابوترابی در گفتگویی اظهار داشت: در این همایش که از 24 آبان ماه تا دوم آذرماه در مجتمع شهید آوینی، با حضور هنرمندان و علاقمندان برگزار خواهد شد، نمایش‌های مذهبی متعددی به روی صحنه می‎رود.

وی نمایش شبیه‌خوانی «حدیث بی‌تابی» توسط گروه نمایشی چهره‌نما، نمایش شبیه‌خوانی«تسخیر عشق»، نمایش‌های«کربلا بی‌شمر»، «ای کاش هیچ وقت نمی‌خوابیدم» توسط گروه نمایشی آریا و اجرای تعزیه را از جمله این نمایش ها برشمرد.

ابوترابی همچنین برگزاری عصر شعر عاشورایی توسط انجمن‌های ادبی همدان و برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی با موضوع عاشوراییان را از دیگر برنامه‌های این اداره عنوان کرد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان تصریح کرد: در دهه سوم محرم نمایشگاه کتاب نیز در مجتمع فرهنگی شهید آوینی دایر خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند از غرفه آثار هنرهای تجسمی این اداره در نمایشگاه فرهنگ عاشوراییان که به همت تبلیغات اسلامی از سوم تا هشتم آبان در بلوار شهیدستار ابراهیمی برپا شده، بازدید کنند.

این مسئول با تأکید بر لزوم ترویج هدف اصلی قیام عاشورا اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با توجه به بضاعت خود اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی را در این ماه در دستور کار دارد که برگزاری همایش بزرگ هنرمندان و اقشار مختلف مردم از جمله این برنامه‌ها است که در روز هشتم محرم برگزار می‌شود.

دیدگاه شما