وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 10:28   |   کد مطلب: 10008
دومين روز از هفته ناجا برگزار شد
فرمانده انتظامي استان همدان صبح دیروز در مراسم ورزش صبحگاهي که به مناسبت دومين روز از هفته ناجا برگزار شد گفت: کارآمدي پليس،برگرفته از اعتماد مردم به نيروي انتظامي است.

دومين جلسه ارتباط مستقيم انتظامي استان همدان با مردم در هفته ناجا

فرمانده انتظامي استان همدان صبح امروز ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني 197 از نزديک با شهروندان ديدار کرد.

گفتني است، در اين ملاقات سردار حاجي محمد مهديان نسب به همراه رؤسا و معاونان بازرسي،پليس راهنمايي و رانندگي و پليس آگاهي به همراه فرماندهي انتظامي شهرستان همدان به مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و تلفني رسيدگي کردند.

اهداءخون توسط کارکنان نيروي انتظامي استان همدان دردومين روزهفته ناجا ازدريچه دوربين

اقدام خداپسندانه كاركنان انتظامي استان همدان واهداء خون خود به نيازمندان ازبرنامه هاي خاص دومين روزهفته ناجا در انتظامي استان مي باشد.

لازم به توضيح است، 61 نفر از کارکنان انتظامي استان همدان نسبت به اين اقدام خيرخواهانه اقدام کردند.

مسابقه دوي استقامت گراميداشت هفته ناجا در همدان

معاون تربيت و آموزش انتظامي استان همدان از برگزاري مسابقات دوي استقامت بين كاركنان نيروهاي مسلح استان همدان در هفته ناجا خبر داد.

 "سرهنگ خسر و فخري" در تشريح اين خبر گفت: برابر برنامه زمانبندي مسابقات ورزشي گراميداشت هفته ناجا توسط اداره تربيت بدني اين معاونت مسابقه دوي استقامت بين كاركنان انتظامي و نيروهاي مسلح از ابتداي بلوار مدرس تا ميدان قائم در مسافتي به طول سه کيلومتر برگزار شد.

معاون تربيت و آموزش انتظامي استان همدان اذعان داشت: از نفرات برتر کادر و وظيفه در مراسم اختتاميه هفته ناجا با اهداء جوايزي ارزنده تقدير خواهد شد.

کار مشاوره اي در نيروي انتظامي يک سرمايه گذاري مثبت است

فرمانده انتظامي استان همدان کار مشاوره اي در نيروي انتظامي را يک سرمايه گذاري مثبت دانست.

نشست تخصصي مشاوران و مددکاران مرکز مشاوره معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان همدان و دواير اجتماعي کلانتري هاي شهرستان همدان با حضور فرمانده انتظامي استان در سالن جلسات معاونت اجتماعي برگزار شد.

سردار حاجي محمد مهديان نسب در اين نشست ضمن تاکيد به وظيفه خطير مشاوران و کارآمدي آنان در امر مشاوره گفت: وقتي کارآمدي با تلاش مشاوران همراه شود تبديل به اقتدار مي شود.

وي بخشي از کار و موفقيت هاي جامعه را مرهون زحمات و تلاش هاي مشاوران دانست و افزود: سازش پرونده ها بسته به تخصص و دانش مشاوران است مشاوره در نيروي انتظامي بر اساس اعتماد، تکليف و احساس مسووليت انجام مي گيرد.

اين مقام انتظامي در ادامه مسووليت مشاوران را وصل کردن و تحکيم خانواده ها برشمرد و افزود: رسالت مشاوران حل کردن اختلافات خانوادگي و وصل کردن خانواده هاست نه فصل کردن و جدايي عاطفه ها که بايد در اين راستا تلاش کنيد.

فرمانده انتظامي استان کار مشاوره اي خصوصا در نيروي انتظامي را يک سرمايه گذاري عنوان کرد و افزود: تمام سعي و تلاش ما بر گسترش اين حوزه در سطح مناطق مختلف استان به ويژه مناطق محروم و شهرستان ها مي باشد،چراکه اعتقاد داريم بازخورد کار مشاوره اي در اين مناطق بيشتر خواهد بود.

سردار مهديان نسب گفت: ارتقاء دانش و آگاهي در بين حوزه هاو اقشار مختلف اجتماعي خصوصا سلامت روحي و رواني از اهميت خاصي برخوردار بوده است.

وي گفت: يکي از مهمترين روزنه هاي آسيب پذيري در مقابله با دشمنان نظام مقدس اسلامي مي تواند پايين بودن سطح آگاهي باشد که تلاش مشاوران ما با حضور در سطح مساجد،مدارس و مناطق آسيب پذير نيز بر همين اساس مي باشد.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه بيان داشت:مشاور بايد مثل يک هنرمند عمل کرده و همه ظرفيتها و نقاط مثبت و منفي افراد را ببيند،خوب بشنود،خوب فکر کند و با استفاده از تجارب و علم خود نسخه خاص هر فرد را ارائه کند،بر اين اساس ارتقاء توان علمي و دانش مشاوران نيز از جمله اهداف نيروي انتظامي بوده که خوشبختانه به شکل مستمر درحال انجام است.

لازم به توضيح است، سرهنگ خزاعي معاون اجتماعي انتظامي استان همدان در ابتداي اين مراسم گزارشي از عملکرد مطلوب دواير مشاوره و مددکاري انتظامي در سطح استان ارائه کرد و در خاتمه اين مراسم از كليه مشاوران و مددكاران سازماني، قراردادي، خريد خدمت و افتخاري مركز مشاوره به مناسبت هفته نيروي انتظامي با اهدا لوح تقدير و هدايايي قدرداني شد.

کارآمدي پليس،برگرفته از اعتماد مردم به نيروي انتظامي است

فرمانده انتظامي استان همدان صبح دیروز در مراسم ورزش صبحگاهي که به مناسبت دومين روز از هفته ناجا برگزار شد گفت: کارآمدي پليس،برگرفته از اعتماد مردم به نيروي انتظامي است.

سردار مهديان نسب در اين مراسم با تبريک فرا رسيدن هفته ناجا و دهه ولايت در جمع پيشکسوتان ورزش استان گفت:شرکت در برنامه هاي ورزشي و صبحگاهي کارکنان موجب ارتقاء روحيه نشاط و شادابي کارکنان مي شود و آنها را درانجام مداوم ورزش مصمم تر مي کند.

وي افزود:انتظامي استان همدان در 4 روز از ايام هفته برنامه ورزشي براي کارکنان انتظامي تدارک ديده است که در 3 روز از هفته به مدت 1 ساعت و روز هاي پنج شنبه هر هفته برنامه کوهپيمايي در دستور انتظامي استان قرار دارد.

سردار مهديان نسب ادامه داد:شعار محوري امسال در هفته ناجا پليس،تلاش جهادي ،کارآمدي و اقتدار است که اين تلاش جهادي برگرفته از شعار سال مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) است.

اين مقام مسئول بيان داشت:تلاش جهادي از زمان انبياء الهي به ارث رسيده است و در زمان امام خميني(ره) توسط رزمندگان اسلام و شهداي انقلاب به ثمر نشست و اکنون نيز مقام معظم رهبري(مد ظله العالي)براي مواجهه با جنگ نرم و توطئه فرهنگي و اجتماعي نظام سلطه اين تلاش را مقرر فرموده اند.

سردار مهديان نسب در ادامه گفت:تلاش جهادي در پليس موجب کارآمدي مي شود که اين کارآمدي برگرفته از اعتماد مردم به نيروي انتظامي و مشارکت آنهاست.

وي افزود:کسب رتبه هاي برتر انتظامي استان در کشور ،ارتقاء فرهنگ ترافيک وارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب در استان فقط بعلت عملکرد خوب پليس نيست بلکه بعلت پشتوانه قوي معنوي و ديني مردم ولايتمدار استان همدان است.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه از تمامي کساني که در مراسم ورزش صبحگاهي شرکت کرده اند و نيز از پيشکسوتان ورزش و جامعه ورزشي استان تقدير و تشکر کرد.

دیدگاه شما