وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393 ساعت 09:44   |   کد مطلب: 9664
55 کیلوگرم تریاک در همدان کشف شد
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 55 کیلو گرم مواد مخد از نوع تریاک در دو عملیات جداگانه در شهرهای همدان و فامنین کشف شد.

سردار سرتیپ دوم 'حاجی محمد مهدیان نسب'  بیان کرد: در عملیات نخست پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین موفق به کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر تریاک شد.

وی افزود: یک قاچاقچی مواد مخدر در پوشش مسافر اتوبوس قصد انتقال مواد افیونی از استان های مرکزی به شهر فامنین و سپس توزیع آن در شهرستان همدان را داشت که در دام پلیس گرفتار شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان نیز با انجام کارهای اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر تریاک به همدان مطلع شدند که تیم های ویژه خود را برای دستگیری قاچاقچیان در محل های مورد نظر مستقر کردند.

وی گفت: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه از یکدستگاه خودروی وانت 10 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کرده و خودرو مورد نظر به همراه راننده ان را به مقر ستاد مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با توجه به غیر عادی بودن قسمتی از خودرو ماموران دوباره اقدام به بازرسی از خودرو کرده که در این بازرسی نیز موفق به کشف 35 کیلوگرم تریاک جایازی شده در کف اتاق خودرو شدند.

سردار مهدیان نسب با ذکر اینکه در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر شد گفت: این قاچاقچی نیز مواد افیونی را از استان های مرکزی بارگیری و قصد توزیع ان در شهر همدان را داشت که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

افزون بر دو تن مواد مخدر امسال در همدان کشف شده است.

منبع:ایرنا

دیدگاه شما