وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 17166
فرمانده انتظامي استان خبر داد:
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در همدان
پليس مبارزه با مواد مخدر همدان با اشرافيت اطلاعاتي و در یک عملیات، 103 کيلوگرم ترياک را کشف و 5 نفر قاچاقچي را دستگير کرد.

به گزارش نافع، فرمانده انتظامي استان همدان با بیان این مطلب گفت: در پي رصدهاي اطلاعاتي بعمل آمده يک باند قاچاق مواد مخدر که در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت داشته و به صورت مستمر، با شيوه و شگرد هاي متفاوت اقدام به قاچاق مواد مخدر از استان هاي شرقي به استان هاي غربي مي کردند، توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شناسايي و دستگيري آنان در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ "حاجي محمد مهديان نسب" افزود: در ادامه تحقيقات به عمل آمده ، ماموران در جريان انتقال يک محموله سنگين توسط باند مذکور قرار گرفتند که با اقدام به موقع، هوشمندانه و هدفمند پليس مبارزه با مواد مخدر همدان و لرستان 2 دستگاه خودرو حامل محموله 100 کيلويي ترياک توقيف و سه نفر اعضاي اين باند دستگير شدند.

وی از دستگيري دو نفر ديگر از قاچاقچيان که قصد جابجايي 3 کيلوگرم ترياک در سطح شهر ملاير را داشتند، در پي يک  اقدام عملياتي به موقع خبر داد.

مهدیان نسب بيان داشت: برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر در 3 سطح باند ها و شبکه ها،  خرده فروشان و توزيع کنندگان خرد مواد مخدر و همچنين لايه هاي مياني که نقش حلقه اتصال بين باند و شبکه ها و خرده فروشان ( رابط دسته اول و دوم ) را دارند، بصورت منظم در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد و در اين راستا بانک اطلاعاتي لازم تشکيل شده است .

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما