وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 اسفند 1393 ساعت 07:52   |   کد مطلب: 13444
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد:
کشف 4500 گرم تریاک در شهرستان تویسرکان
	کشف 4500 گرم تریاک در شهرستان تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف 4500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ قاسم قربانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: صبح امروز مأمورین اداره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مقدار چهار هزار و 500گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی اظهار کرد: برابر اطلاعات و اخبار واصله و یکسری کار اطلاعاتی پلیسی دو نفر از سوداگران مواد مخدر که به صورت گسترده در سطح شهرستان فعالیت در توزیع مواد مخدر داشتند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: به منظور کشف دقیق محل جاساز مواد مخدر و محل اختفای آن، سوداگران مرگ به مدت یک ماه توسط پلیس مواد مخدر به صورت نامحسوس تحت تعقیب بودند.

قربانی تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر که قاچاقچیان به منظور گمراه کردن پلیس آن را در منزل اقوام خود در روستای فریازان پنهان کرده بودند، با هوشیاری پرسنل مواد مخدر این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: ضمن کشف چهار هزار و 500 گرم تریاک، مبلغ 10 میلیون و چهل هزار تومان وجه نقد نیز که از فروش مواد مخدر به دست متهم اصلی پرونده رسیده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در این باره یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد، ابراز کرد: درباره کشف مواد مخدر و بقیه ملزومات آن، پرونده مورد نظر تشکیل و در حال حاضر متهمان در بازجویی تکمیلی قرار دارند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما