وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 10:22   |   کد مطلب: 10007
افزايش 18 درصدي رضايت مندي مردمي از پليس همدان
فرمانده انتظامي استان همدان شب گذشته در ويژه برنامه هفته نيروي انتظامي از افزايش 18 درصدي رضايت مندي مردمي از پليس همدان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از پايگاه خبري پليس، ويژه برنامه هفته نيروي انتظامي به همت معاونت اجتماعي و با مشارکت صدا و سيماي مرکز همدان با هدف تشريح برنامه هاي هفته ناجا، آموزش همگاني و انعکاس عملکرد پليس استان در طول هفته ناجا از استوديو پليس راهور استان تهيه و پخش مي شود.

سردار مهديان نسب شب گذشته در اولين برنامه از اين مجموعه با اشاره به شعار هفته نيروي انتظامي "پليس؛ تلاش جهادي ، کارآمدي، اقتدار" گفت: پليس با تلاش جهادي و کارآمدي در انجام ماموريت ها به دنبال کسب رضايت مندي شهروندان مي باشد و امروز رويکرد جامعه محوري پليس، اقتدار نرم رامي طلبد.

وي در ادامه از افزايش 18 درصدي رضايت مندي شهروندان از اقدامات پليس در استان اشاره کرد و افزود: پليس استان در راستاي ارائه خدمات بهتر به شهروندان شعار "امنيت مردم نهاد، پليس خدمتگزار" را در دستور کار قرار داده است.

سردار مهديان نسب از رويکرد سخت نيروي انتظامي در مقابل هنجارشکنان و قانون شکنان ياد کرد و افزود: رويکرد پليس در برابر مردم رويکرد نرم و با نگاه صحبت و رأفت و در برابر مزاحمان و هنجارشکنان از جايگاه قدرت و اقتدار است.

وي در ادامه به اجراي مراسم صبحگاه مشترک، رزمايش اقتدار، همايش 110 هزاري نفري دفاع شخصي،افتتاح نمايشگاه شهرک آموزش ترافيک، همايش عفاف و حجاب، افتتاح نمايشگاه جنگ نرم، جلسه ارتباط مستقيم انتظامي استان همدان با مردم و جشن تكليف فرزندان کارکنان انتظامي استان همدان در اولين روز هفته ناجا اشاره کرد.

سردار مهديان نسب از تعامل و همراهي خوب مسوولان ، رسانه ها و مردم در استان با پليس ياد کرد و ادامه داد: امنيت يک توليد اجتماعي است که در سايه مشارکت و همکاري همه اقشار اجتماع محقق مي شود.

سردار مهديان نسب در ادامه بر اهم برنامه هاي اين هفته در استان اشاره داشت و افزود: در تلاش هستيم تا گوشه اي از زحمات و تلاش هاي همکاران را با اجراي 192 برنامه فرهنگي، اجتماعي، ورزشي و خانوادگي در طول هفته نيروي انتظامي به منصه ظهور برسانيم. 

دیدگاه شما