وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 مهر 1393 ساعت 21:49   |   کد مطلب: 10063
وحدت بین مسلمانان ضروری ترین مسأله است
امام جمعه موقت ملایر گفت: مقام معظم رهبری به مساله وحدت بین مسلمانان بسیار تاکید کردند و آن را از هر چیزی برای جامعه اسلام ضروری تر دانستند.

به گزارش نافع به نقل از ملایری ها، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با تبریک هفته ناجا اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، امروز نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه، مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی افزود: نیروهای انتظامی باید از آسیب‎ها مبرا باشند و هم اکنون هم که در کشور جنگی وجود ندارد، می بینیم که آنها برای حفاظت از مرزهای نظام به شهادت می رسند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اینکه طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، امنیت در جامعه یک ضرورت است که باید در همه حوزه ها برقرار شود، گفت: ایجاد امنیت در کشور کار مشترک نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات است که امنیت و آرامش امروز ما مرهون تلاش‌ها و خدمات تحسین برانگیز این دو نیروی خدوم و دستگاه‎های امنیتی در جامعه است.

وی سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در کشور را تبریک گفت و تصریح کرد: وزارت اطلاعات ایران با همه سرویس‎های اطلاعاتی دنیا فرق دارد که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و در راه رضای خدا کار می کنند.

فاضلیان با بیان اینکه وزارات اطلاعات سربازان گمنام و مجاهدان خاموش هستند، ابراز کرد: طی ۳۰ سال گذشته این سربازان گمنام برای شناسایی شبکه‌های جاسوسی بیگانه، اشرار، گروه‌های تکفیری و تروریستی، منافقین و کنترل توطئه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده اند.

وی به فرا رسیدن عید سعید غدیر در ۱۷ ذی الحجه اشاره و آن را بزرگترین عید شیعیان دانست و گفت: غدیر امتداد ولایت و امامت است و لازم است این عید با برگزاری جشن‎های غدیر و بستن عقد اخوت باشکوه برگزار شود.

خطیب جمعه موقت ملایر تصریح کرد: اگر حکومت را به دست امیرالمومنین(علیه السلام) می دادند، امروز دیگر فرقه‎های مختلف، گروه‌های تروریستی، تکفیری و گروه‎هایی چون داعش قد علم نمی‌کردند.

وی تأکید کرد: در روز عید غدیر خم، ۱۵ نفر از طلاب و روحانیون ملایر در دفتر امام جمعه این شهر عمامه گذاری می کنند.

فاضلیان نیز به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج اشاره کرد و افزود: در این پیام، مقام معظم رهبری به مساله وحدت بین مسلمانان بسیار تاکید کردند و آن را از هر چیزی برای جامعه اسلام ضروری تر دانستند.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام هادی(علیه السلام) در ۱۵ ذی الحجه گفت: وجود مبارک امام هادی(علیه السلام) را ابوالحسن ثالث می نامند که زمینه را برای پویایی فقه شیعه فراهم کرد و آموزگار مبارزه در دوران خفقان بود.

دیدگاه شما