وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393 ساعت 11:46   |   کد مطلب: 9640
 رژه نیروهای مسلح در همدان
مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان روز دوشنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مسوولان استانی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران واقشار مختلف مردم دارالمومنین همدان برگزار شد.

به گزارش نافع، در این مراسم که در میدان باباطاهر همدان برگزار شد یگان هایی از پیگاه سوم شکاری شهید نوژه، تیپ زرهی مستقل شهید قهرمان، سپاه انصارالحسین (ع)، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه ناحیه همدان، نیروی انتظامی و بسیج محلات ا زمقابل جایگاه رژه رفتند و توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم ، نیروهای مسلح با گام های آهنین و استوار باردیگر اقتدار، عزم و اراده خود را در حفظ دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

رژه یگان های موتوری و خودرویی نیروهای مسلح استان همدان و اجرای هنرهای رزمی نیروهای تیپ زرهی مستقل شهید قهرمان از دیگر برنامه های اولین روز هفته دفاع مقدس در همدان بود.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور استقامت و مقاومت ملت غیور ایران اسلامی است و تمام اقشار مختلف مردم وظیفه دارند این ایام را گرامی بدارند.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: اگر شجاعت و سلحشوری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس نبود مشخص نبود که امروز چه بر سر این مملکت آمده بود بنابراین تشریح و تبیین ارزشهای شهدای گرانسنگ دفاع مقدس در جامعه ضروری است.

وی اظهار داشت: ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی بی نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس تحت فرماندهی و رهبری امام خمینی(ره)، معادلات متعارف نظامی و سیاسی جهانی را برهم زد و با قدرت ایمان و تقوای خود اقتدار این سرزمین را به دنیا نشان دادند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان ههدان اظهار کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله، به برکت الطاف خداوندی و مقاومت هوشمندانه و بی نظیر ملت ایران ابهت ابرقدرتهای شرق و غرب فروریخت و پیام انقلاب اسلامی نقاط مختلف جهان منتشر شد.

وی بیان کرد: هم اکنون جلوه های دفاع مقدس در عرصه بیداری و مقاومت اسلامی منطقه و نیز نهضت های ضداستکباری در جهان اسلام آشکار و نظام سلطه و استکبار را باچالش های جدی مواجه ساخته است.

محمدی اضافه کرد: هم اکنون نیز دشمنان با هجمه های فرهنگی و تحریم های اقتصادی سعی در براندازی این انقلاب دارند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با صلاح ایمان و تقوا و رهبری مقام معظم رهبری همچنان در مقابل جبهه کفر ایستاده اند و تا پای جان از آرمان ها و ارزشهای امام راحل و شهدای گرانسنگ دفاع می کنند.

گزارش تصویری این مراسم.

دیدگاه شما