وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393 ساعت 13:10   |   کد مطلب: 9601
رژه هیئت موتورسواری 4مهرماه درهمدان برگزار می‌شود
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: طبق برنامه در تاریخ 4 مهرماه 200 نفر از موتورسواران هیئت با رژه در سطح شهر و در انتها حضور در گلزار شهدا یاد این عزیزان از دست رفته را زنده می‌کنند.

به گزارش نافع، محمدامین روحی با بیان اینکه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در همدان پیشرفت چشمگیری داشته است، بیان کرد: در سال 87 که مسئولیت این هیئت را پذیرفتم همدان در رتبه 29 کشور قرار داشت اما با تلاش‌ها و حمایت‌هایی که از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای هیئت انجام گرفت در سال 92 هیئت همدان به عنوان برترین هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در ‌کشور معرفی شد.

روحی تصریح کرد: اگر زیرساخت‌های ورزشی این رشته به طور کامل در استان همدان فراهم شود و یک پیست استاندارد که قابلیت برگزاری مسابقات کشوری و حتی آسیایی و جهانی را داشته باشد در همدان احداث شود به طور قطع ظرفیت ورزشکاران ما بسیار بیشتر از این است و می‌توانیم در مسابقات برون مرزی شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه موتورسواری و اتومبیلرانی نیاز به سرمایه‌گذار دارد، گفت: اگر شهرداری همدان وارد عمل شود و در این رشته به مانند سایر استان‌های کشور سرمایه‌گذاری کند به علت پرطرفدار بودن و هیجان‌انگیز بودن این رشته به طور قطع شاهد سودهی هستیم، ضمن اینکه امروزه توریسم ورزشی در دنیا بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان افزود: کشورهای منطقه خلیج فارس ایران با احداث پیست‌های فرمول یک بخش عظیمی از گردشگران را به خود اختصاص داده‌اند، حتی جوانان کشورمان برای بازی به این کشورها سفر می‌کنند اگر در استان همدان یک پیست فرمول یک احداث شود به طور قطع شاهد سرازیر شدن گردشگر به همدان هستیم که از سودهی بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به گستردگی برنامه‌های هیئت در سال عنوان کرد: برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های مربیگری و داوری، برگزاری کلاس شناخت خودرو برای بانوان، مسابقات رالی نقشه‌خوانی، رژه موتورسواران و اتومبیلرانان، برگزاری مسابقات مختلف، برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و غیره تنها بخشی از فعالیت‌های هیئت است.

روحی درباره فعالیت شهرستان‌های استان گفت: هیئت به دلیل کمبود امکانات و منابع مالی تنها در دو شهرستان ملایر و نهاوند فعال است که به دلیل نبود پیست در این شهرستان‌ها فعالیت این هیئت‌ها به برگزاری رالی نقشه‌خوانی در سال محدود می‌شود اما استعدادهای خوبی در این شهرستان‌ها وجود دارد اما فراهم نبودن زیرساخت‌ها مانع فعالیت ورزشکاران شهرستانی است.

منبع:تسنیم

دیدگاه شما